مدیرکل طرح و برنامه سیمای استان‌ها گفت: درمجموع 586طرح در ساختارهای مختلف فیلم، سریال، مستند و انیمیشن در مراکز استانی مراحل مختلف تولید را طی می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۳۸۱۸

سیدجواد مرادی، در همایش سراسری معاونان و مدیران پخش سیمای مراکز با اعلام این خبر افزود: هم‌اکنون 102 فیلم تلویزیونی در مراحل مختلف تولید قرار دارند، 24 فیلمنامه داستانی برای تولید سال 91 در حال نگارش است و 11 فیلمنامه سریال نیز برای تولید در سال 91 تصویب شده و در حال نگارش است.

مدیرکل طرح و برنامه سیمای استان‌ها با اشاره به موفقیت برنامه‌سازان استانی در تولید مجموعه‌های تلویزیونی و انیمیشن گفت: هم‌اکنون 18 سریال در مراکز استانی در دست تولید، 418ساعت انیمیشن در قالب 180عنوان اثر و 401 ساعت مستند در قالب286 عنوان برنامه در مراحل مختلف تولید قرار دارد. مرادی تصریح کرد: به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی مراکز، بخشی از اختیارات تولید و تصویب طرح‌ها و فیلمنامه‌ها به مراکز استانی واگذار شده است.

وی با ارائه گزارش در مورد تعداد جلسات کارشناسی و میزان طرح‌های استانی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 270جلسه تخصصی در مرکز سیمای استان‌ها برگزار شده است که حاصل آن بررسی 1206طرح و فیلمنامه است.

سعید تاج‌فرنیا ،مدیر تأمین برنامه شبکه شما نیز در نشست مشترک مدیر و مسوول شبکه شما با مدیران پخش سیمای استان‌ها با اشاره به ماهیت تامینی شبکه، تأمین‌کننده اصلی برنامه‌های شما را 32 مرکز استانی صدا و سیما بیان کرد و افزود: شبکه شما این امکان را فراهم کرده است تا برنامه‌های متنوع در ساختار و موضوعات مختلف از مراکز استانی تولید و در معرض دید مخاطبان ملی قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها