جعبه اطلاعات

Persona 2: Innocent sin

پرسونا یکی از تاثیرگذارترین بازی‌ها در سبک نقش آفرینی ژاپنی است که طرفدارانش شاید بیش از 400 ساعت با آن زندگی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۳۶۶۹۹

بتازگی شرکت اتلوس نسخه‌ای از پرسونا 2 با عنوان گناه بی‌گناه را برای کنسول دستی PSP منتشر کرده است که در واقع دنباله‌ انگلیسی نسخه پرسونا 2 است که سال 1999 و به زبان ژاپنی برای کنسول پلی استیشن منتشر شد. شما باز هم با یک نقش‌آفرینی بی‌نظیر طرف هستید که دارای داستانی فوق العاده است. البته نباید از نظر گرافیکی انتظار بالایی داشته باشید چون به هر حال بازی به‌گونه‌ای بازسازی عنوانی از 12 سال پیش است. با این حال باز هم دلیل نمی‌شود تا از روند بازی بی‌نظیرش لذت نبرید. برای تمام کردن این بازی به 50 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

Tetris: Axis

هر وقت پلتفرم جدیدی معرفی می‌شود، خیلی سریع یکی از بازی‌هایی که می‌توان انتظارش را داشت برای آن ساخته می‌شود. عنوان فوق محبوب تتریس است. کنسول دستی جدید نیستند و یعنی 3DS هم از این قاعده مستثنا نیست و عنوان «تتریس: محور» برای آن منتشر شده است. این نسخه از تتریس هم مثل تمامی نسخه‌های آن حرف‌هایی برای گفتن دارد. بیش از 20 حالت مختلف برای بازی کردن، موسیقی‌های ترکیبی رمیکس و کلاسیک و بخش چندنفره عالی تا مدت‌ها سرگرم‌تان خواهد کرد. روند بازی همان روند مشهور این سری از بازی‌هاست که باید اشکالی را که در اختیار‌تان گذاشته می‌شود به نحوی جورچین کنید تا یک خط به وجود آمده و از بین برود و به همین ترتیب ادامه بدهید تا به بالای صفحه نرسید.

Child Of Eden (PS3)

چند وقت پیش بازی «فرزند ادن» برای ایکس باکس 360 منتشر شد که کنترلر مبنای آن، کینکت بود. این بازی توانست نظر اکثر منتقدان را به خودش جلب کند (بررسی این بازی را می‌توانید در شماره 339 کلیک هم بخوانید). بتازگی نسخه مربوط به پلی استیشن 3 آن با پشتیبانی از Move هم منتشر شده است. بازی از لحاظ ظاهری و گیم پلی تغییری نکرده است، ولی به هیچ وجه نمی‌تواند لذت بازی کردن این عنوان با کینکت را به مخاطب بدهد. بنابراین اگر به هر دو کنسول و کنترلرهایشان دسترسی دارید، این عنوان را با کینکت بازی کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها