بهزاد فراهانی ،هوشنگ حریرچیان ، بابک انصاری و شراره رخام از بازیگران این سریال تلویزیونی هستند

«سایه سلطان» نصف شد

تصویربرداری مجموعه 13 قسمتی «سایه سلطان» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم در اصفهان به نیمه رسید و ظرف 15 روز آینده تصویربرداری به اتمام خواهد رسید و گروه برای ادامه تصویربرداری عازم لبنان خواهند شد. به گزارش فارس، مجموعه از 20 خردادماه با ضبط صحنه‌های مربوط به خانه شازده (هوشنگ حریرچیان) آغاز شد و همه بازیگران مجموعه جلوی دوربین رفتند.
کد خبر: ۴۱۸۲۲۸

بازی مجدی مش‌موشی در ایران به اتمام رسیده و پولین حداد دیگر بازیگر خارجی فیلم آخرین روز تصویربرداری به ایران خواهد آمد و جلوی دوربین خواهد رفت و رانیا سلوان هم در لبنان جلوی دوربین می‌رود. تدوین همزمان تصاویر توسط سعید منتظری و کاووس آقایی در حال انجام است. «سایه سلطان» در مرکز سیمای استان اصفهان تهیه می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، کار تصویربرداری 3 ماه به طول خواهد انجامید.

در این مجموعه بهزاد فراهانی، هوشنگ حریرچیان، بابک انصاری، اسماعیل موحدی، شراره رخام، مریم امینی، محمدعلی میاندار، سعید محقق، جمشید گنجعلی، مژگان رفیعی، حسین جریره و طناز تجدد، به ایفای نقش می‌پردازند.

مسعودمیرزا پسر بزرگ ناصر‌الدین شاه ملقب به ظل‌السلطان حاکم مستبد اصفهان در سفری به فرنگ با ملکه انگلستان ملاقات می‌کند. اتفاقاتی او را به شفاخانه‌ای در فرانسه می‌کشاند که طی مراحل درمان، سفری به اصفهان امروز می‌کند و...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها