کد خبر: ۴۱۶۸۰۲

ـ دانه‌های ذرت را همیشه در فریزر نگهداری کنید تا با یخ زدن آنها، دانه‌های ذرت چروکیده نشود.

ـ اگر می‌خواهید روی منقل کباب درست کنید، بهتر است ابتدا روی منقل یک لایه ورق آلومینیومی بکشید. سپس زغال بریزید و آن را روشن کنید. به این صورت هم حرارت آتش بیشتر می‌شود و هم پس از پایان کار می‌توانید ورق آلومینیومی را بردارید و دور بیندازید.

ـ اگر می‌خواهید بادام را پوست بکنید، ابتدا بادام‌ها را به مدت 3 دقیقه در آب جوش بیندازید. بعد بلافاصله آنها را بیرون آورده و در آب سرد قرار دهید. به این شیوه پوست بادام‌ها براحتی کنده می‌شود.

ـ اگر می‌خواهید تخم مرغ بپزید به طوری که زرده آن درست در وسط آن قرار گیرد، باید موقع پختن تخم‌مرغ مرتب آن را داخل ظرف حرکت دهید.

ـ اگر می‌خواهید زردآلوها را خشک کنید، ابتدا آنها را به دو نیم تقسیم و هسته آنها را خارج کنید. سپس آنها را روی سینی فر بگذارید و در کمترین حرارت فر گرم کنید؛ البته باید خیلی مواظب باشید زردآلوها نسوزد. بعد آنها را برگردانید تا طرف دیگر هم خشک شود.

ـ برای از بین بردن لکه‌های زردی که روی لوازم برقی منزل مانند یخچال و فریزر ایجاد می‌شود، می‌توانید 4 پیمانه آب گرم را با نصف پیمانه جوش شیرین و نصف پیمانه مایع سفیدکننده مخلوط کنید. سپس این مایع را با اسفنج روی آن بخش‌ها بکشید و بعد از 15 دقیقه آنجا را با دستمالی تمیز کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها