بتازگی کمپانی تایوانی ایسوس از جدیدترین تبلت خود رونمایی کرد. در این تبلت که Eee Pad Transformer نام دارد، فناوری‌های منحصر به‌فردی به کار رفته که باعث شده این محصول فاصله زیادی از محصولات هم رده خود بگیرد.
کد خبر: ۴۱۵۲۸۸

تبلت یادشده را می‌توان اولین تبلت در نوع خود دانست که از صفحه کلید Query فیزیکی جدا شونده بهره می‌برد که باعث شده کاربران علاوه بر استفاده از صفحه کلید مجازی، به یک صفحه کلید کامل فیزیکی همراه با تاچ‌پد چند لمسی دسترسی داشته باشند. علاوه بر اینها این صفحه کلید فیزیکی با توجه به باتری همراهش می‌تواند 16 ساعت عمر باتری را برای این تبلت 680 گرمی‌ به ارمغان آورد.

کمپانی سازنده این تبلت امکان منحصر به‌فرد دیگری را با عنوان کارتخوان SD نیز در این محصول به کار برده که در جای خود جالب توجه است، چرا که سیستم‌عامل اندروید تاکنون با مشکل عدم پشتیبانی از کارتخوان SD مواجه بوده که البته با استفاده از فناوری‌های انحصاری خود، بر این مشکل فائق آمده است.

همچنین این تبلت جدید ایسوس به امکانات دیگری همچون پشتیبانی از درگاه USB3، 2 دوربین 2/1 و5 مگاپیکسلی یکی در جلو و دیگری در پشت دستگاه و صفحه چند لمسی مقاوم با زاویه دید 178درجه و پردازنده یک گیگاهرتزی 2 هسته‌ای مجهز است. از نکات قابل توجه دیگر در خصوص این محصول می‌توان به پشتیبانی آن از زبان فارسی و همچنین پشتیبانی از امکان ارتباطی 3G در نسخه بعدی آن اشاره کرد.

گفتنی است این Transformer با توجه به امکانات قدرتمندی که در زمینه ارتباطی دارد می‌تواند یک شبکه خانگی کوچک را درخانه شما مدیریت کند و تمام دستگاه‌های الکترونیک مجهز به WiFi را تنها با 3 کلیک به یکدیگر متصل سازد و از محل سکونت شما خانه‌‌‌‌ای دیجیتال بسازد.

Eee Pad Transformer ایسوس با 2 ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی با قیمت جهانی 550 تا 800 دلار عرضه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها