فردا بر شانه‌های مردم تهران

پیکر همرزم شهید صیاد شیرازی تشییع می‌شود

پیکر امیر سرتیپ حسن براتی همرزمان شهید علی صیاد شیرازی فردا از ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش بر شانه‌های مردم تهران و دوستان و همرزمانش تشییع و در امامزاده پنج تن لویزان در جوار دیگر شهدای دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۰۸۴

به گزارش فارس، پیکر پاک امیر دلاور و خستگی‌ناپذیر سال‌های دفاع مقدس امیر سرتیپ «حسن براتی» ساعت 8.30 دقیقه صبح فردا از مقابل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش تشییع و سپس در محل امامزاده پنج تن لویزان در جوار دیگر شهدای دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

امیر سرتیپ «حسن براتی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که در عملیات‌های بزرگی چون فتح المبین، بیت ‌المقدس و طریق‌القدس نقش مؤثری داشت.

وی که مفتخر به نشان جانبازی انقلاب اسلامی بود، به پاس خدمات بی‌شائبه و ابراز رشادت به دریافت نشان فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا مفتخر شد.

امیر براتی که از همرزمان دیرین شهید «سپهبد صیاد شیرازی» و از مدرسان و اساتید پیسکسوت و با تجربه دانشگاه افسری امام علی (ع) بود، تألیفات و مقالات ارزشمندی در موضوعات نظامی و دفاعی از خود به یادگار گذاشته است.

وی به رغم 75 درصد جانبازی و با وجود ترکش‌های متعدد در بدن علاوه بر طرح‌ریزی و هدایت چندین رزمایش بزرگ ارتش، در سال‌های اخیر نیز همکاری مستمری با هیئت معارف جنگ «شهید سپهبد صیاد شیرازی» داشت و با حضور در مناطق مرزی جنوب کشور در انتقال تجربیات ارزشمند دوران دفاع مقدس به نسل جوان به خصوص دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش نقش مهم و تأثیرگذاری برعهده داشت.

امیر براتی در سمت معاون سابق عملیات نیروی زمینی هفته گذشته در اثر سانحه رانندگی به شدت مجروح شده و در بخش آی سی یو بیمارستان خانواده ارتش به کما رفت.

به گفته دکتر بابلی، رئیس بیمارستان خانواده ارتش، ترکش‌های متعدد در بدن این جانباز سرافراز، روند تشخیص ضایعات ناشی از تصادف را با تأخیر، اختلال و مشکل مواجه ساخته بود و متأسفانه تلاش‌های تیم پزشکی برای بهبود وضعیت ایشان به نتیجه نرسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها