چهره‌ها‌‌ و‌ حادثه‌ها

هوادارنما، دزد موبایل بود

رضا فیاضی، نویسنده، کارگردان، بازیگر، عروسک‌گردان، صداپیشه و ترانه‌سرا 15 تیر 1332 در روزهای پرتنش ملی شدن نفت در اهواز به دنیا آمد. فارغ‌التحصیل رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و فعالیتش را از سال 1347 در مرکز آموزش تئاتر فرهنگ و هنر استان خوزستان زیرنظر استاد حسینعلی طباطبایی آغاز کرده است. در کارنامه کاری او زاغچه کنجکاو، قصه‌های کوچک ما، بازنشستگی، هادی و هدی، یک تابلو یک حماسه، آقای رایا، پشت صحنه، عصای کارگشا، خورشید، زیتون، دریا، ت مثل تئاتر و یاجوج و معجوج دیده می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۰۵۱

او گفت: برای شام رفته بودم بیرون، یکی از رستوران‌های خیابان ولیعصر، بعد از خداحافظی از دوستان به سمت ماشینم می‌رفتم که صدای جیغ گاز موتورسیکلتی توجه‌ام را جلب کرد. به سمت صدا برگشتم، موتورسوار به من لبخندی زد و من هم که فکر می‌کردم یکی از هواداران من است به او لبخند زدم و دستی برایش تکان‌دادم....

او ادامه داد: موتورسوار به من نزدیک می‌شد اما در کمال تعجب ذره‌ای از سرعتش کم نمی‌کرد... نزدیکم که شد موبایلم را قاپ زد و رفت... خوشبختانه زیاد من را دنبال خودش نکشید اما وحشت زیادی را به من وارد کرد و باعث شد به دلیل افتادن روی زمین کمی زخمی شوم... .

فیاضی اظهار کرد: چندساعت بعد به شماره‌ام زنگ زدم، من را می‌شناخت و می‌گفت از طرفدارانم است، از او خواستم گوشی‌ام را به من پس دهد و پولش را بگیرد. او خندید و ابراز کرد با این که من و کارهایم را دوست دارد اما باید بیشتر حواسم را جمع کنم و گوشی را قطع کرد... این امر باعث شده است کمی مراقب افرادی که به من نزدیک می‌شوند، باشم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها