در مرکز مازندران آماده پخش شد

تله فیلم سفر بر مدار مهتاب

فیلم تلویزیونی «سفر بر مدار مهتاب» به کارگردانی سید محسن یوسفی و تهیه‌کنندگی مهدی وحیدی در سیمای مرکز مازندران آماده پخش شد.
کد خبر: ۳۸۹۸۷۲

به گزارش جام جم آنلاین، سید محسن یوسفی در گفتگو با سایت معاونت امور مجلس و استانهای صدا و سیما گفت: «سفر بر مدار مهتاب» داستان دو کشتی‌گیر جوان را روایت می‌کند که برای قهرمانی در سطح منطقه خود، کشتی می‌گیرند. یکی ازجوانان برای رسیدن به قهرمانی به راهکارهای ناجوانمردانه و غیرورزشی روی می‌آورد و دیگری با تمرین و ممارست خود را برای این حضور در این رقابت آماده می‌کند.

وی افزود: در این فیلم با تعدد لوکیشن مواجه بودیم و در شهرهای مختلف استان تصویربرداری انجام شد.

یوسفی با بیان اینکه برای ضبط صحنه‌های جنگ که حدود 30 درصد از فیلم را تشکیل می‌دهد، از اردوگاه قدس سپاه کربلای مازندران استفاده شده، ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حدود 24 جلسه تصویربرداری به طول انجامید.

«سفر بر مدار مهتاب» به سفارش صدا و سیمای مرکز استان مازندران تهیه و تولید شده است. 

وی با اشاره به اینکه صداگذاری و ساخت موسیقی را به ترتیب ابوالفضل معماریان و امید کرامتی انجام دادند گفت: در این فیلم جعفر دهقان، رامبد شکرابی، عبدالرضا زهره کرمانی، حسن اسدی، زهرا سعیدی، حسن سعیدی، مریم پاکزاد، هوشنگ رضایی، عسگری رئیسی و... به ایفای نقش پرداختند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: علی‌اکبر محلوجیان، کارگردان: محسن یوسفی ،مدیرتصویربرداری: تقی‌ قاسم‌پور، صدابردار: علی موسوی ،طراح صحنه و لباس: محسن غلامی، طراح چهره‌پردازی: سهراب افراسیابی ،جلوه‌های ویژه: رضا ترکمان ،مدیران تولید: حسین احمدی، مدیربرنامه‌ریزی و دستیار‌اول‌کارگردان: لطف‌الله سیفی،دستیار تهیه: مرتضی وحدانی،مدیرتدارکات: عادل فرنودی،عکاس: آناهیتا عباس‌‌نژاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها