نحوه دریافت قبض اصل ی سیم کارت موبایل

جام جم آنلاین : اگر برای موبایل ثبت نام کرده اید ، این خبر می تواند به شما برای دریافت قبض اصلی سیم کارت کمک کند.شما می توانید به شیوه زیر به واحدهای پستی که در آن ثبت نام کرده اید
کد خبر: ۳۸۵۲۲
، مراجعه کنید.
معاون اداره کل پست استان تهران اعلام کرد: متقاضیانی که}} برای سیم کارت تلفن همراه ثبت نام کردند باید براساس جدول زمان بندی فقط در روز مشخص برای دریافت فیش} اصلی مراجعه کنند.
به گزارش واحد مرکزی خبر ، وی افزود: براساس این جدول متقاضیانی که دوم و سوم اسفند سال 82 ثبت نام کردند باید هشتم و نهم فروردین قبض اصلی سیم کارت تلفن همراه را دریافت کنند.
معاون اداره کل پست استان تهران با بیان اینکه متقاضیانی که در روزهای چهارم تا هفتم اسفند ثبت نام کردند به ترتیب در روز های دهم و یازدهم فروردین برای دریافت قبض نهایی مراجعه کنند او گفت : ثبت نام کنندگان روزهای نهم تا هفدهم اسفند82 نیز می توانند به ترتیب در روزهای }15 تا 17 فروردین قبض نهایی} دریافت کنند.
وی افزود: همچنین براساس جدول زمانبندی ، قبض اصلی متقاضیانی که در روزهای هجدهم تا بیستم اسفند سال 82 برای دریافت سیم کارت تلفن همراه ثبت نام کردند در روزهای هجدهم تا بیستم فروردین صادر می شود.
این مسئول همچنین از متقاضیان سیم کارت تلفن همراه خواست }}تا هنگام دریافت فیش اصلی مشخصات خود را با قبض موقت تطبیق دهند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت مراتب} را به متصدی مربوط یا با تلفن 140 یا 7809030 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها