وزیر دادگستری با بیان اینکه دولت در هر سفر استانی بیش از 80 زندانی دیه را آزاد می کند گفت: آزادی زندانیان دیه در دستور کار دولت قرار دارد.
کد خبر: ۳۷۴۴۱۹

به گزارش مهر، مرتضی بختیاری با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سال جاری بیش از 50 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم دیه اختصاص داده بود گفت: تاکنون 35 میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه تاکنون با این مبلغ بیش از یک هزار و 900 زندانی دیه از زندان آزاد شده اند گفت: با تخصیص کامل اعتبارات  و کمکهای خیرین همچنین گذشت رضایتمندانه اولیای دم می توان مابقی زندانیان دیه را آزاد کرد.

وزیر دادگستری با اشاره به دستور کار قرار داشتن آزادی زندانیان توسط دولت به ویژه در سفرهای استانی گفت: دولت در سفر استانی 70 تا 80 زندانی مربوط به دیه را آزاد می کند.

بختیاری تصریح کرد: در ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، اقدامات فرهنگ سازی مختلفی در حال شکل گیری است.

بختیاری با تاکید بر این که رسانه ها و خبرگزاریها نقش بسیار مؤثری در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای اجرای قانون در جامعه دارند گفت: هر چه رویکرد به اجرای قانون و احترام به آن بیشتر شود، اطمینان درباره کاهش جرایم نیز ارتقاء می یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها