بازی های آسیایی گوانگجو

تیم امید ایران حریف عمان شد

تیم فوتبال امید ایران با پیروزی مقابل تیم فوتبال امید مالزی حریف تیم فوتبال امید عمان در مرحله یک‌ چهارم نهایی بازی‌های آسیایی گوانگجو شد.
کد خبر: ۳۶۶۸۹۸

به گزارش فارس ، دیدار تیم های ایران و مالزی از ساعت 11:30 به وقت تهران در حضور 10 هزار تماشاگر در مرحله یک هشتم نهایی آغاز شد و با برتری 3 بر یک تیم کشورمان خاتمه یافت.

در نیمه اول بازیکنان تیم امید روی دروازه حریف حملاتی داشتند اما نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و بازی در این نیمه با نتیجه صفر - صفر تمام شد.

شاگردان پیروانی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند. در پی حملات تیم امید در دقیقه 53 کریم انصاری فرد موفق شد دروازه مالزی را باز کند. در ادامه سید جلال حسینی در دقیقه 59 گل دوم ایران را به ثمر رساند.

ملی پوشان امید با وجود این دو گل از حمله دست نکشیدند و موفق شدند در دقیقه 67 توسط امیر شرفی به گل سوم برسند.

در دقیقه 85 علی زینالی با خطا روی بازیکن مالزی این تیم را صاحب پنالتی کرد که این ضربه تبدیل به گل شد.

قضاوت این مسابقه بر عهده شمس الزمان بود. وی به سه بازیکن مالزی کارت زرد داد.

تیم ایران با این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف عمان شد.

در دیدار همزمان عمان به مصاف هنگ کنگ رفت که این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود عمان به پایان رسید. این دیدار در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی روز جمعه برگزار می شود.

بازیکنان ایران:
مهدی رحمتی، سید جلال حسینی، سید رضا طلبه، احسان حاج صفی، حمیدرضا علی عسگر(72- علی زینالی)، مسعود ابراهیم زاده(74- مهدی دغاغله)، امیر شرفی، کمال کامیابی نیا، آرش افشین(64- ایمان موسوی)، محسن مسلمان، کریم انصاری فرد
سرمربی: غلامحسین پیروانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها