دو ویژه برنامه "قلب یعنی زندگی" و "روح تپنده" در روز جهانی قلب از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.
کد خبر: ۳۵۵۷۴۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، "قلب یعنی زندگی" که قالب مستند گزارشی دارد، به مقوله پیوند قلب در ایران پرداخته و قلب را از نظر زندگی بخش بودن در زندگی انسان ها بررسی کرده است.

در این ویژه برنامه با دکتر محمدحسین ماندگار فوق تخصص جراحی قلب و نخستین کسی که در ایران پیوند قلب انجام داده گفت و گو شده است. گفت و گو با یک پرستار که مراقبت از بیماران قلبی را بر عهده دارد و همچنین با کسی که به تازگی پیوند قلب انجام داده، بخش های تکمیلی این برنامه خواهد بود.

مریم یوسفی پور نویسنده، سردبیر و گزارشگر گروه فرهنگ و تمدن با شما در این ویزه برنامه همراه است.

"قلب یعنی زندگی" را روز دوشنبه پنجم مهر ساعت 09:30 به وقت تهران برابر با ساعت 06:00 به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

"روح تپنده" قصد دارد عوامل بازدارنده به بیماری های قلبی و همچنین پیوند قلب در زندگی نوین رادر قالب گفت و گو با کارشناس، مورد بررسی قرار دهد.

نرگس الهی سردبیر، رویا ولیزاده تهیه کننده، اکبر ملایی و لیلا صابونچی بازیگران و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه با شما همراهند.دکتر آنیتا صادق پور کارشناس این برنامه است.این برنماه در گروه جامعه و زندگی تولید شده است.

"روح تپنده" را امروز دوشنبه پنجم مهر ساعت 11:00 به وقت تهران برابر با ساعت 07:30 به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی 22164131 ، 22652327

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها