هفته سوم سری آ ایتالیا

اتوئو ناجی اینتر شد

اینتر به لطف گلزنی ساموئل اتوئو از شکست برابر پالرمو گریخت و از سیسیل با برد به میلان بازگشت؛ رم در آخرین دقیقه مسابقه پیروزی را با تساوی خانگی عوض کرد؛ یوونتوس نیز شاهد نخستین پیروزی اش در فصل جاری رقابت‌های سری A بود.
کد خبر: ۳۵۴۰۸۷

به گزارش ایسنا، هفته سوم رقابت‌های سری A عصر یکشنبه با انجام 7 دیدار همزمان پیگیری شد.

در این هفته از رقابت‌ها که شنبه با پیروزی 2 بر یک لاتزیو در خانه فیورنتینا، توقف خانگی میلان برابر کاتانیا و تساوی بدون گل باری و کالیاری آغاز شد، اینتر در خانه پالرمو شکست یک بر صفر را با پیروزی دو بر یک عوض کرد.

شاگردان رافائل بنیتس در مسابقه با تیم سیسیلی با گل دقیقه 28 ایلیچیچ از حریف عقب افتاده و در پایان نیمه نخست با شکست به رختکن رفتند؛ اما، در نیمه دوم اتوئو، مهاجم کامرونی اینتر به داد این تیم رسید و با گل‌های دقایق 62 و 70 خود، دومین پیروزی فصل نراتزوری را رقم زد.

در دیگر مسابقه‌، رم در آخرین دقیقه مسابقه پیروزی را با تساوی خانگی عوض کرد. جالوروسی که در ورزشگاه المپیک رم میزبان بولونیا بود، برابر این تیم با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. مردان کلودیو رانیری ابتدا با گل‌های دقیقه 8 بوریلو و روبین (59، گل به خودی) از مهمان‌شان پیش افتادند؛ اما، در ادامه مارکو دی وایو در دقیقه 77 دروازه رم را باز کرد تا بولونیا در دقایق باقی مانده امیدوارانه کار را دنبال کند. دی وایو در دقیقه 90، بار دیگر دروازه هم‌تیمی‌های فرانچسکو توتی را باز کرد تا جالو روسی چاره‌ای جز تقسیم امتیازهای این بازی خانگی نداشته باشد.

یوونتوس نیز در خانه اودینزه4 بر صفر پیروز از میدان خارج شد. بونوچی (18)، کوآلیارلا (24)، مارکیزیو (43) و یاکینتا (77) برای بانوی پیر فوتبال اروپا در این مسابقه گلزنی کردند. این نخستین پیروزی بیانکونری در فصل جاری رقابت‌های سری A بود.

برشا با تک گل دقیقه 30 دیامانتی در خانه کیه‌وو پیروز از میدان خارج شد. چزنا هم همین نتیجه را برابر مهمانش لچه تکرار کرد و با گل دقیقه 55 بوگدانی با هر 3 امتیاز مسابقه زمین را ترک کرد. مسابقه پارما ـ جنوا و باری ـ کالیاری برنده‌ای نداشت. پارما و مهمانش با تساوی یک بر یک امتیازهای مسابقه را میان خود قسمت کردند و در دیدار دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. زاکاردو در دقیقه 72 برای پارما گلزنی کرد تا هم‌تیمی‌هایش از شکست برابر جنوا نجات پیدا کنند. لوکا تونی در دقیقه 28 و از روی نقطه پنالتی نخستین گل بازی را برای جنوا به ثمر رسانده بود.

هفته سوم رقابت‌های سری A یکشنبه با دیدار سامپدوریا ـ ناپولی به پایان می‌رسد. در جدول رقابت‌های سری A تیم‌های 7 امتیازی چزنا و اینتر به خاطر تفاضل گل در مکان‌های اول و دوم ایستاده‌اند. کیه‌وو پس از شکست عصر یکشنبه خود 6 امتیازی ماند و به رده سوم جدول سقوط کرد اما همچنان به خاطر تفاضل گل بهتر، بالاتر از دو تیم 6 امتیازی دیگر یعنی لاتزیو و برشا ایستاده است.

نتیجه دیدارها

 یکشنبه:

رم 2 - بولونیا 2

چزنا یک - لچه صفر

کیه وو - برشا یک

پالرمو یک - اینتر 2

پارما یک - جنوا یک

اودینزه صفر - یوونتوس 4

شنبه:

فیورنتینا یک - لاتزیو 2

باری صفر - کالیاری صفر

میلان یک - کاتانیا یک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها