بازتاب

«حاشیه‌های بدون حاشیه»! عنوان مطلبی از خانم نفیسه مرودستی از بوشهر است که آغازگر ستون بازتاب این هفته است. باهم بخش‌هایی از آن را می‌خوانیم؛ پخش برنامه «بدون حاشیه» از شبکه اول سیما توانسته به بسیاری از سوالات مردم پاسخ دهد، گرچه این برنامه عنوانش بدون حاشیه است، اما درواقع به حاشیه‌ها و اتفاقاتی که از دید مسوولان پنهان شده، می‌پردازد و از همین‌رو این برنامه در خور تحسین است، البته تا زمانی که همراه مردم است.
کد خبر: ۳۳۵۶۲۹

آقای ایرج جعفرزاده از بجنورد در یادداشتی با عنوان «جوانان دیروز و امروز در رادیو جوان» ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌های گوناگون رادیو جوان نوشته‌اند: «این شبکه رادیویی گرچه در یک نظر کلی شاید با بسیاری از شبکه‌های صدا تفاوت نداشته باشد، اما انصافا در حوزه‌های تخصصی و بویژه تنوع محتوایی بسیار فرق می‌کند و مهم‌ترین دلیل تفاوتش هم پرداخت به موضوعاتی است که نه‌تنها برای جوانان بلکه برای بسیاری از مردم، مهم و اساسی است».

«از سینما یک تا سینما ...» عنوان نامه آقای عبدالرسول تقی‌پور از ملایر است. ایشان ضمن انتقاد از عدم پخش برنامه سینما یک نوشته‌اند: «در سال‌های گذشته پنجشنبه شب‌ها، اگرچه مثل الان،‌فیلم سینمایی پخش می‌شد اما تحلیل‌ها و نقدهایی که درخصوص فیلم بویژه قبل از پخش آن صورت می‌گرفت، باعث می‌شد تا علاقه‌مندان سینما، دقیق‌تر به آن نگاه کنند.»

خانم یلدا سیگارودی از چابکسر در مطلبی با عنوان «این تلاوت‌ها روح را جلا می‌بخشد» ضمن تقدیر از شبکه تهران به خاطر پخش تلاوت‌های مجلسی نوشته‌اند: «کلام الهی، کلامی تاثیرگذار است و وقتی با آوایی دلنشین قرائت می‌شود، این تاثیرگذاری دوچندان خواهد شد، پخش تلاوت‌های مجلسی از طریق شبکه قرآن سیما سبب شده تا این نوای دل‌انگیز وحی، تاثیر زیادی را بر مخاطبان و علاقه‌مندان بگذارد.»

«ورزش بانوان، نیاز همه خانم‌ها» عنوان یادداشت خانم سروناز جامعه‌ای از تهران است که برایتان بخش‌هایی از آن را انتخاب کرده‌ایم: «بانوان نیز مانند آقایان نیاز به ورزش دارند و از همه مهم‌تر نیازمند به اطلاع‌رسانی در این حوزه هستند. اما متاسفانه اکثر برنامه‌های ورزشی مربوط به آقایان است و حتی مباحث دقیق و کارشناسی هم طرح نمی‌شود، البته شبکه تهران در ابتکاری ویژه با پخش برنامه‌ای درخصوص زنان با عنوان ورزش شهروندی، توانسته تا حدودی، فعالیت ورزشی زنان را به تصویر بکشد،‌ گرچه کامل نیست اما طرح موضوعات و مباحث این حوزه توانسته کمک زیادی به پیشبرد و ارتقای کیفی ورزش بانوان کند.»

خوانندگان قاب کوچک، ستون بازتاب در طول هفته به نشانی پست الکترونیکی ghabekoochak@jamejam.ir و صندوق پستی 4633 ـ 19395 آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما درخصوص برنامه‌های رادیو و تلویزیون، فیلم‌های در حال اکران و ویژه‌نامه قاب کوچک است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها