دادستان کل کشور از صدور حکم یکصد مفسد اقتصادی در تهران خبر داد. به گزارش مهر، غلامحسین محسنی اژه‌ای در شورای اداری شهرستان بهار همدان ضمن اعلام این خبر گفت: قوانین متعدد و دست‌پاگیر مانع اجرای درست وظایف می‌شود و کمبود نیروی انسانی در قوه قضاییه باتوجه به فراوانی کار از مشکلات است. اژه‌ای افزود: مبارزه با جرایمی همچون مفاسد اقتصادی، قاچاق مواد مخدر، تجاوز به عنف و اراذل و اوباش در دستور کار اصلی قوه قضاییه قرار دارد.
کد خبر: ۳۲۶۹۴۲

اژه‌ای سیاست دیگر قوه قضاییه را تدوین واصلاح قوانین دانست و با بیان این‌که قضات باید انتظارات به حق مردم را برآورده سازند، افزود: باید جرایم عمومی در کوتاه ترین زمان رسیدگی شوند و برخوردهای لازم در این‌خصوص صورت گیرد.

وی ادامه داد: دادستان باید مظهر استیفای حقوق مردم باشد و در این امر قوه قضاییه مبارزه با مفسدان اقتصادی را تا آخر پیگیری خواهد کرد.

اژه‌ای با بیان این‌که قوه قضاییه در خصوص جرایمی که مردم و نظام متضرر می‌شوند، حساسیت بیشتری را نشان خواهد داد، گفت: به‌همین منظور معاونتی درقوه قضاییه برای رسیدگی به این جرم‌ها در نظر گرفته شده است.

دادستان کل کشور همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری کلان دشمن با هدف ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و مسوولان افزود: این توطئه دشمنان با ولایتمداری، بصیرت، هوشیاری و همبستگی مردم نقش برآب خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها