منتقدان سینمایی با استقبال از تولید سه‌بعدی درام نوجوانانه «اختراع هوگو کابرت» عقیده دارند مارتین اسکورسیزی با این فیلم وارد وادی سینمای عامه‌پسند می‌شود. اسکورسیزی این فیلم را در شرایطی جلوی دوربین می‌برد که طی ماه‌های گذشته گفته شده بود، او قصد کارگردانی چند فیلم متفاوت دیگر را دارد.
کد خبر: ۳۲۴۰۷۸

این فیلمساز خودش پیشنهاد تولید سه‌بعدی این اثر اکشن و ماجراجویانه نوجوانانه را داده است و می‌گوید: «بعد از تماشای «آواتار» جیمز کامرون به این نتیجه رسیدم که فیلم من هم باید به صورت سه‌بعدی تهیه شود»، این هنرمند کلاسیک نیویورکی در شرایطی تصمیم به تولید سه‌بعدی فیلم جدید خود گرفته که معمولا ساخته‌های قبلی وی موفقیت زیادی در جدول گیشه نمایش نداشته‌اند. اسکورسیزی حتی برای کار نگارش فیلمنامه فیلم از جان لاگن دعوت به همکاری کرد، کسی که فیلمنامه «آواتار» را نوشته است.

وی قصد دارد با اختراع هوگو کابرت، یک افسانه شاه پریان را تقدیم بچه‌ها و خانواده‌هایشان کند. کلید فیلمبرداری فیلم ماه ژوئن در شهر لندن زده می‌شود و قصه‌اش درباره نوجوان یتیمی است که در ویرانه‌های یک ایستگاه متروکه راه‌آهن زندگی می‌کند.

وی با پیدا کردن بقایای یک ربات ـ که پدرش قصد داشت به آن جان بدهد ـ تصمیم می‌گیرد کار ناتمام پدر خود را تمام کند. این فیلم براساس قصه کتاب پرخواننده برایان سلزنیک ساخته می‌شود و اسکورسیزی به شوخی می‌گوید که تماشاگران سینما نباید انتظار داشته باشند وی یک فیلم 700 میلیون دلاری مثل «آواتار» تحویل آنها بدهد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها