گروه رسانه: سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، علی صادقی و مهران غفوریان بازیگرانی هستند که این روزها جلوی دوربین سریال «زن‌بابا» رفته‌اند. «زن‌بابا» حال و هوایی طنز دارد و علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی در حال نگارش فیلمنامه این سریال هستند. کاظمی‌پور نگارش فیلمنامه سریال‌های موفقی مثل میوه ممنوعه و او یک فرشته بود را در کارنامه خود دارد. این سریال را کارگردان جوان تلویزیون سعید آقاخانی جلوی دوربین برده است. آقاخانی سال گذشته سریال «عید امسال» را با موضوع طنز و با مجموعه‌ای از بازیگران طنز سینما و تلویزیون کارگردانی کرد.
کد خبر: ۳۱۲۶۳۰

به جز بازیگرانی که نامشان آمد، محمود بهرامی، شقایق دهقان، شهین تسلیمی، حدیث میرامینی، فریبا حیدری، آتیه جاوید، مانی رحمانی، حمید لیقوانی، حلیمه سعیدی و رامین ناصرنصیر نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.زن بابا در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه 3 سیما آماده می‌شود و قرار است در ایام نوروز از این شبکه پخش شود.زن‌بابا داستان عزیز بنی آدم (با بازی سیروس گرجستانی) است که همسرش را از دست داده و اکنون با تنها پسرش (علی صادقی) زندگی می‌کند. پسر علاقه دارد با پریسا دختر دایی‌اش ازدواج کند، اما این چیزی نیست که مورد رضایت عزیز آقا باشد چرا که عزیزآقا اختلافات کهنه و عدیده‌ای با پدر پریسا (محمد کاسبی) دارد، موضوعی که به هیچ روی به مذاق پسر عزیز آقا خوش نمی‌آید و تلاش می‌کند به هر نحو شده با دختر دایی‌اش ازدواج کند، حتی اگر لازم باشد پایش را از گلیمش دراز تر کند.

مهران مهام و ایرج محمدی تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارند و پیش‌بینی می‌شود مانند اغلب ساخته‌های این زوج تهیه‌کننده اثر موفقی از کار درآید. کار تصویربرداری این سریال از 10 بهمن امسال در لوکیشن‌های مختلفی در تهران آغاز شده و انتظار می‌رود تا ایام عید نیز ادامه داشته باشد.در ساخت این سریال فرشاد گل‌سفیدی (مدیر تصویربرداری)، مرتضی اصلان‌زاده (مدیر صدابرداری)، علیرضا نجف‌زاده (مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان)، محسن بابایی (طراح گریم)، کیوان ذوالفقاری (طراح صحنه و لباس)، شاپور دلدار (مدیر تولید)، هلیا سهیمی (عکاس) و فرحناز خسروآبادی (منشی صحنه) همکاری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها