نظرسنجی بدون هزینه تحت وب

یک پرسش؛ هزاران نظر

نظرسنجی از مردم در هر زمینه‌ای دارای اهمیت است و همان‌طور که مشاهده می‌کنید این روزها شبکه‌های تلویزیونی نیز برای اکثر برنامه‌های خود نظرسنجی‌هایی را به‌انجام می‌رسانند. فرض کنید صاحب یک شرکت تولیدی هستید و قصد دارید از مردم یا مشتریان خود در رابطه با برترین محصول تولید شده خود نظرسنجی کنید. به نظرشما سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش برای دستیابی به پاسخ این سوال چیست؟
کد خبر: ۳۱۲۴۶۵

انجام نظرسنجی در این موارد می‌تواند بهترین راه‌حل باشد، اما برای نظرسنجی روش‌های متفاوتی وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

* نظرسنجی با استفاده از فرم‌های چاپ شده و توزیع شده میان کاربران

* نظرسنجی توسط پیام کوتاه

* نظرسنجی توسط ایمیل

* نظرسنجی توسط سرویس‌های آنلاین.

چنانچه در فکر راه‌اندازی یک نظرسنجی برای خودتان هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با یکی از بهترین روش‌های نظرسنجی که نظرسنجی تحت‌وب است، آشنا شوید.

چاپ نکرده هم می‌توان دید!

همان‌طور که گفتیم روش‌های مختلفی برای نظرسنجی وجود دارد که یکی از آنها نظرسنجی با استفاده از سرویس‌های آنلاین است.

نرم‌افزار Web Questionnaire یکی از برنامه‌هایی است که قابلیت راه‌اندازی نظرسنجی در وب‌سایت یا وبلاگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید به‌جای چاپ فرم‌های نظرسنجی آنها را در وب‌سایت خود منتشر کرده و نظرات کاربران را در هر لحظه و از هر مکان جمع‌آوری کنید. (اگر فکر می‌کنید نظرسنجی پیام کوتاه بهتر از این روش است ذکر این نکته ضروری است که در نظرسنجی به‌کمک پیامک در اغلب موارد تنها ذکر یک سوال و چند گزینه برای پاسخ امکان‌پذیر است و ذکر چندین سوال با پاسخ‌های متنوع در این نوع نظرسنجی امکان‌پذیر نخواهد بود).

فارغ از کد و اسکریپت

یکی از مزایای منحصربه‌فرد این نرم‌افزار عدم‌نیاز به کدها و اسکریپت‌های برنامه‌نویسی تحت‌وب است و برای اجرا به هیچ سرور خاصی نیاز ندارد چرا که فرم‌های تولید شده توسط این برنامه فرم‌های استاندارد HTML است و تنها کاری که برای استفاده از آنها باید انجام دهید کپی‌کردن آنها در سایت یا وبلاگ مورد نظرتان است. پس از عملیات کپی نظرسنجی شما آماده است و نیاز به هیچ بانک اطلاعاتی برای فعال‌سازی آن نخواهید داشت!

رایگان برای همیشه

از دیگر مزایای این نرم‌افزار رایگان بودن نظرسنجی‌هاست. این برنامه برخلاف دیگر برنامه‌های مشابه با توجه به تعداد افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی هزینه‌های اضافه‌ای ندارد و نیاز به هزینه‌های اشتراک ماهیانه یا سالیانه نیز نخواهید داشت. با این برنامه به هر تعداد که بخواهید می‌توانید فرم نظرسنجی بسازید و بی‌نهایت شرکت کننده نیز می‌توانند در نظرسنجی شما نظرات خود را ارسال کنند.

فرم‌ساز آسان

وقتی برای اجرای برنامه نیاز به پشتیبانی از بانک‌های اطلاعاتی و زبان‌های برنامه‌نویسی نباشد، شاید سخت‌ترین مرحله راه‌اندازی نظرسنجی طراحی فرم آن باشد. به‌کمک این برنامه طراحی فرم نظرسنجی نیز کاری بسیار ساده است؛ چرا که ویرایشگر حرف‌های WYSIWYG در این برنامه شما را قادر می‌سازد تا به‌راحتی فرم‌های مورد نظر خود را ایجاد کنید. همچنین این برنامه دارای بیش از 30فرم از پیش طراحی شده است که می‌توانید از آنها نیز استفاده کرده یا مطابق با سلیقه خود تغییرات مورد نظرتان را در آنها اعمال کنید.

دریافت خودکار

اگر با خواندن مطالب فوق با این سوال مواجه شده‌اید که نظرات ارسال شده توسط کاربران چگونه به‌دست شما می‌رسد باید عرض کنیم که عملیات ارسال و دریافت توسط سرویس ایمیل صورت می‌گیرد. به‌طور خلاصه روش کار در این برنامه به شرح زیر است:

1- ابتدا فرم نظرسنجی روی وب‌سایت شما قرار می‌گیرد.

2- کاربران نظرات خود را انتخاب کرده و روی گزینه ارسال کلیک می‌کنند.

3- توسط عملیات داخلی و دستور ارسالی که در فرم قرار داده شده است نظر کاربر به‌صورت یک ایمیل به ایمیل از پیش تعیین شده شما ارسال می‌شود.

بدون نیاز به چاپ فرم‌های نظرسنجی و یا پخش آنها بین مردم با راه‌اندازی سیستم نظرسنجی در سایت خود می‌توانید از نظرات میلیون‌ها کاربر مطلع شوید!

4- نرم‌افزار شما به‌طور خودکار ایمیل را در بازه‌های زمانی مختلف چک کرده و نظرات ارسال شده توسط کاربران را دریافت می‌کند.

5- نتایج نظرسنجی در فایل‌های گزارش برنامه به‌صورت‌های مختلف قابل مشاهده است.

گزارش‌گیری

هدف از برپایی هر نظرسنجی مشاهده نتایج آن است! نرم‌افزار Web Questionnaire قادر است نتایج کار را در هر زمان و در فورمت‌های مختلف در اختیار شما قرار دهد. به‌کمک این برنامه تهیه گزارش از نظرات دریافت شده به‌صورت نمودارهای میله‌ای، خطی، دایره‌ای در دو حالت دوبعدی و سه‌بعدی امکان‌پذیر است.

چنانچه قصد دارید اولین نظرسنجی خود را راه‌اندازی کنید می‌توانید با مراجعه به سایت زیر نسخه محدود شده نرم‌افزار را دانلود کرده و به‌مدت 30روز به‌طور رایگان از آن استفاده کنید:

http://www.compressweb.com

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها