لیگ قهرمانان اروپا

من یونایتد ، میلان را برد

تیم فوتبال منچستریونایتد سه شنبه شب با درخشش وین رونی، تیم میلان را در دیدار رفت از مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شکست داد.
کد خبر: ۳۱۲۴۳۱

منچستریونایتد دیشب در ورزشگاه سن سیرو به پیروزی ارزشمند 3 بر 2 مقابل میلان دست پیدا کرد تا از بخت بالاتری نسبت به حریف صاحبنام خود برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها برخوردار باشد.

میلان در دیدار دیشب ابتدا با گل دقیقه 3 رونالدینیو از میهمان خود پیش افتاد اما پل اسکولز در دقیقه 36 بازی را به تساوی کشید. در نیمه دوم تیم «من یونایتد» نمایشی به مراتب بهتر از حریف خود داشت و وین رونی دو بار در دقایق 66 و 74 با ضربات سر دروازه میلان را بازکرد.

کلارنس سیدورف که در دقایق پایانی این دیدار به جای بکهام وارد میدان شده بود در دقیقه 85 اختلاف گل‌ها را به یک رساند. مایکل کریک از منچستر در دقیقه 90 این دیدار به دلیل دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد. دیدار برگشت این دو تیم در تاریخ 19 اسفند برگزار خواهد شد.

لیون در دیگر دیدار برگزار شده شب گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان خود رئال مادرید به برتری رسید. ژان ماکون در دقیقه 47، تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

نکته جالب توجه این دیدار، بازگشت کریم بنزما به ژرلان بود. مانوئل پلگرینی، سرمربی رئال، در 30 دقیقه پایانی این دیدار بنزما را به جای هیگواین به میدان فرستاد که با واکنش منفی هواداران لیون نسبت به این بازیکن 22 ساله همراه شد. بنزما در 172 دیداری که برای لیون به میدان رفت، 72 گل به ثمر رساند. دیدار برگشت این دو تیم در تاریخ 19 اسفند برگزار می شود.

دور رفت از مرحله حذفی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری می شود:
بایرن مونیخ آلمان - فیورنتینا ایتالیا
پورتو پرتغال - آرسنال انگلیس

شایسته پیروزی مقابل میلان بودیم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد تیم خود را شایسته پیروزی مقابل میلان در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دانست.

تیم فوتبال منچستریونایتد دیشب (سه شنبه شب) در دیدار رفت از مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 2 در ورزشگاه سن سیرو مقابل میلان به برتری رسید. این پیروزی در حالی برای مردان سرآلکس فرگوسن حاصل شد که این تیم در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها در سال 2007 با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داده بود.

فرگوسن به اسکای اسپورتس گفت: ما در زمان دریافت گل نخست، کاتالوگی از اشتباهات را مرتکب شدیم. منچستر یونایتد در آغاز بازی، دچار آشفتگی شد چرا که ما در دیدار قبلی هم در همان دقایق اولیه دو گل از میلان دریافت کرده بودیم. اما در ادامه ، استقرار یافتیم و فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی من یونایتد در خصوص وین رونی اظهار داشت: مهم ترین موضوع در این دیدار، این بود که ما استفاده بهتری از توپ و از رونی داشتیم. به نظر من این بازیکن در دیدار مقابل میلان، فوق العاده ظاهر شد.

فرگوسن با افسوس نسبت به دریافت گل دوم، افزود: به نظر من اگر بازی با حساب 3 بر یک تمام می شد، کارناوال شادی ما تکمیل می شد. اما اکنون به دیدار برگشت خود نباید به چشم یک بازی نگاه کنیم. ما اکنون یک کار سخت در اولدترافورد داریم. اجازه بدهید وارد میدان شویم و با پیروزی به کار خود پایان بدهیم. 

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها