شیطان به دام افتاد

گروه حوادث: بازپرس جنایی تهران از دستگیری فرد مجرمی خبر داد که با کمین در یکی از بوستان‌های تهران و معرفی خود به عنوان مامور، 16 دختر را مورد آزار و اذیت قرار داده است. به گزارش جام‌جم، روز 22 آذر ماه دختر جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با ارائه شکایتی عنوان کرد: با نامزدم در بوستان طالقانی بودیم که فردی با معرفی خود به عنوان مامور از ما خواست تا از همدیگر جدا شویم و هر دو قرار گذاشتیم دقایقی بعد در ایستگاه مترو همدیگر را ملاقات کنیم. دختر جوان افزود: دقایقی پس از جدا شدن از نامزدم، مردی که خود را مامور معرفی می‌کرد، در گوشه‌ای از پارک به من حمله‌ور شد و پس از تعرض، اموالم را سرقت کرد و متواری شد. در پی این تماس و عزیمت ماموران به محل، پرونده‌ای در این ارتباط تشکیل و با دستور بازپرس شعبه 8 دادسرای جنایی برای پیگیری و تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی ارسال شد.
کد خبر: ۳۱۱۵۶۶

دستگیری متهم

احمد قندی‌زاده، بازپرس جنایی در ارتباط با پیگیری پرونده و دستگیری متهم به «جام‌جم» گفت: پس از شکایت اولیه، پیگیری و تحقیق در این زمینه آغاز و مشخص شد متهم تحت تعقیب با این شیوه چندین دختر دیگر را مورد آزار و اذیت قرار داده است که آنها از ترس آبروی خود شکایتی مطرح نکرده‌اند.

قندی‌زاده اضافه کرد: 40 روز پس از مطرح شدن اولین شکایت، متهم در حالی که قصد اخاذی 200 هزار تومانی از دختر شاکی را داشت تا تلفن همراه او را پس دهد، در اقدامی ضربتی از سوی پلیس‌آگاهی دستگیر شد و با انتقال به اداره 16 پلیس آگاهی تهران به 16 فقره آزار و اذیت دختران جوان در بوستان طالقانی اعتراف کرد.

بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تصریح کرد: پس از دستگیری و اعترافات متهم در مرحله بعدی 7 دختر جوان نیز با مراجعه به دادسرا و پلیس ‌آگاهی وی را شناسایی کردند و با توجه به اعتراف متهم، تاکنون 9 شاکی دیگر، صرف حفظ آبروی خود، شکایت نکرده‌اند.

قاضی جنایی با دعوت از شاکیان دیگر تاکید کرد: به قربانیان اطمینان داده می‌شود که آبرویشان حفظ و بدون ذکر نامشان از آنها احقاق حق خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها