ارومیه - خبرنگار جام‌جم: شهردار ارومیه گفت: بودجه 1500 میلیارد ریالی شهرداری ارومیه و سازمان‌های تابعه پیشنهادی برای سال 89 بزودی تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود. از این رقم 920 میلیارد ریال برای شهرداری و 580 میلیارد ریال برای سازمان‌های شانزده‌گانه شهرداری ارومیه پیشنهاد شده است.ابراهیم بازیان افزود: میزان بودجه محقق شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال پیش 30 درصد افزایش نشان می‌دهد، اما این رقم نسبت به تعهدات سال جاری 50 درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۳۱۰۰۳۲

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: تعاونی‌های مرزنشینان استان اردبیل از سهمیه ارزی برخوردار می‌شوند. احمد عظیمی در جلسه بررسی مشکلات قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: با توسعه تعاونی‌های مرزنشینان در شهرستان های تابعه باید زمینه مبادلات مرزی و بهره‌مندی مرزنشینان از ارز تخصیصی استان فراهم شود.

کاشان - خبرنگار جام‌جم: مدیر مخابرات شهرستان کاشان گفت: در ایام دهه فجر 43 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 483 میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات در شهرستان کاشان به بهره‌برداری می‌رسد.قاسمعلی سلوکی، توسعه 3 مرکز تلفن، 7 پروژه دیتا، 6 پروژه سیستم نمایشگر تلفن و 3 طرح تغذیه نیرو را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد.

خرم آباد - خبرنگار جام‌جم: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان گفت: 80 درصد علت ابتلا به بیماری ایدز در استان لرستان ناشی از اعتیاد تزریقی، 8 درصد رفتارهای ناسالم آمیزشی و 12 درصد نیز ناشی از دلایل دیگر است. دکتر علی‌اکبر یاراحمدی شیوع بیماری ایدز ناشی از رفتارهای پرخطر آمیزش در استان را به عنوان زنگ خطری جدی عنوان کرد.

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: معاون اداری و مالی گمرکات استان خراسان جنوبی گفت: طی 10 ماهه امسال تعداد پرونده‌های قاچاق کالا رسیدگی شده در گمرکات خراسان جنوبی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد کاهش و به لحاظ ارزش 28 درصد افزایش یافته است.مهدی حمیدی افزود: تعداد پرونده‌های متشکله قاچاق از سال 83 تاکنون روند نزولی داشته به طوری که از 13 هزار و 36 فقره در سال 83 به حدود یک‌هزار فقره کاهش یافته است.

بوشهر - خبرنگار جام‌جم: رفیعی‌پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: وزارت نیرو موظف شد که از محل یکهزار و پانصد میلیارد ریال اعتبار مجتمع‌های آبرسانی روستایی در سال 84 مبلغ 50 میلیارد ریال را به مجتمع‌های آبرسانی روستایی استان بوشهر اختصاص دهد که از این مبلغ 45 میلیارد ریال تامین شد.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: زمینه سرمایه‌گذاری 16 هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح آمایش صنعت در استان خوزستان فراهم شده است.رئیس سازمان صنایع و معادن استان خوزستان با اعلام این خبر گفت: این میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای 42 طرح صنعتی بزرگ و نیمه‌بزرگ در شهرها و مناطق کمتر توسعه یافته استان پس از تایید در کار‌گروه وزارت صنایع و معادن به اجرا درآمده است.حسن‌زاده ساخت خانه‌های پیش‌ساخته، ریخته‌گری و فرآورده‌های طرح‌های شیمیایی، مجتمع صنایع خورشیدی، بسته‌بندی آب معدنی، شناورهای دریایی و صنایع کاغذ‌سازی را از جمله این طرح‌ها برشمرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها