بجنورد - خبرنگار جام‌جم: ایام دهه فجر امسال با افتتاح و کلنگ‌زنی 7 طرح بزرگ گازرسانی در خراسان شمالی همراه است.مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان این مطلب گفت: این تعداد طرح با اعتبار و هزینه‌کردی بالغ بر 147 میلیارد و 950 میلیون ریال افتتاح خواهد شد. اهواز - خبرنگار جام‌جم: استاندار خوزستان از تهیه طرح جامع فرهنگی استان ظرف چند ماه آینده خبر داد و گفت: با تهیه این طرح از این پس تمامی پروژه‌ها و طرح‌های فرهنگی استان براساس طرح جامع اجرا می‌شود.سیدجعفر حجازی گفت: با تهیه و تصویب طرح جامع فرهنگی استان خوزستان علاوه بر ارزیابی امکانات موجود، کمبودها و نیازهای شهرهای مختلف استان از نظر فرهنگی، هنری و ورزشی مشخص خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۹۱۲۲

بوشهر- خبرنگار جام‌جم: برای نخستین بار گردهمایی پیام‌آوران ایمنی مدارس در کشور در استان بوشهر با حضور 50 دانش‌آموز برگزار شد.قاسمی، مدیرکل ایمنی و ترافیک کشور با اعلام این مطلب افزود: استان بوشهر جزو استان‌های اول تا سوم از نظر پیشرفت پارک‌های ترافیکی است و هم اکنون 6 پارک در این استان به بهره‌برداری رسیده است و تا پایان سال جاری نیز 2 پارک و بوستان ترافیکی دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: طرح اجرای هماهنگ استاندارد بزودی در شهرستان فردوس به اجرا درمی آید.مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان خراسان جنوبی ضمن اعلام این مطلب افزود: در نهایت این طرح سبب ایجاد یک بانک اطلاعاتی می‌شود که عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان می‌توانند محصولات تولیدی را در یک طبقه‌بندی کیفیتی ببینند.علی سعادتی ماندگاری اظهار کرد: تلاش اداره کل استاندارد در راستای هر چه بیشتر ترویج فرهنگ استفاده از کالاهایی با نشان استاندارد است.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: کارگاه آموزشی ویژه کتابداران فعال کتابخانه‌ها و قرائتخانه‌های تحت پوشش دبیرخانه هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی همزمان با دهه اول ماه بهمن برگزار می‌شود.هادی‌نیا هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ساماندهی مخزن کتابخانه‌های مساجد استان دانست و گفت: به شرکت‌کنندگان این دوره گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان لرستان گفت: میزان تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در سال 82 رقمی معادل 5 میلیارد تومان بوده است و اکنون با رشد بیش از 400 درصدی در سال 88 به رقمی معادل 28 میلیارد تومان رسیده است و انتظار می‌رود در سال آینده با همت خیرین و مسوولان از مرز 30 میلیارد تومان فراتر رود.حسین اسدی‌پور افزود: با وجود محدودیت‌های مالی، مردم استان در امر مدرسه‌سازی پیشگام بوده‌اند .

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: رئیس اداره بیمه محصولات کشاورزی بیله‌سوار گفت: در سال زراعی جاری به بیش از 2 هزار و 509 هکتار از اراضی زیر کشت سویا در بیله‌سوار خسارت وارد شده است.

با بکار غایی افزود: این میزان خسارت در اثر سرمازدگی و بارش مداوم باران اتفاق افتاده و بین 30 تا 80 درصد به مزارع خسارت وارد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها