گروه حوادث: 3 نفر که شهروندی شیرازی را ربوده و او را به شهریار منتقل کرده بودند و قصد اخاذی 3 میلیارد تومانی از خانواده‌اش را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش «جام‌جم»، 27 آبان‌ماه امسال، زن و شوهر جوانی به قصد خرید از فروشگاهی در خیابان ولیعصر شیراز به آنجا رفته بودند اما چون مرد جایی برای پارک خودرو پیدا نکرد، از همسرش خواست به فروشگاه برود تا او هم پس از پارک خودرو به وی ملحق شود. زمانی که غیبت مرد طولانی شد، زن به محل پارک خودروها رفت ولی از شوهرش و خودروی او هیچ خبری نبود. در حالی که تلفن‌ همراه وی نیز خاموش بود. در این شرایط، زن به خانه بازگشت و همراه یکی از اعضای خانواده‌اش، موضوع را به اداره آگاهی استان فارس اطلاع داد.
کد خبر: ۳۰۷۵۴۱

در حالی که کارآگاهان اداره آدم‌ربایی پلیس استان فارس در جستجوی مرد بودند، زن شاکی بار دیگر به مرکز پلیس مراجعه و بیان کرد، مردی ناشناس با خانه‌اش تماس گرفته و ادعا می‌کند شوهرش گروگان اوست و باید در قبال آزادی‌اش 3 میلیارد تومان پرداخت شود. کارآگاهان نیز از زن خواستند، تماس‌های بعدی را به آنها اطلاع دهد. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران متوجه شدند خانواده مرد از بیم کشته شدن وی، 15 میلیون تومان به کارت اعتباری مرد گروگان واریز کرده‌اند و ربایندگان هم این پول را از حساب مالی برداشت کرده ولی مرد را رها نکرده‌اند.

در ادامه جستجوی ماموران معلوم شد محل نگهداری مرد، شهریار است. به این ترتیب، تیم تحقیق پلیس استان فارس با کسب نیابت قضایی به شهریار واقع در استان تهران اعزام شدند و 14 دی ماه امسال با هماهنگی ماموران اداره جنایی آگاهی استان تهران موفق به شناسایی مخفیگاه ربایندگان و نجات وی شدند اما آدم‌ربایان قبل از حضور پلیس، مخفیگاه خود را ترک کرده بودند.

سرهنگ محمدی رئیس پلیس آگاهی استان فارس درباره این پرونده به «جام‌جم» گفت: با اطلاعاتی که از فرد ربوده شده به دست آمد، جستجو برای یافتن 3 آدم‌ربا ادامه یافت تا این که چند روز قبل، مخفیگاه متهمان فراری در تهران شناسایی و آنها دستگیر شدند و اعتراف کردند به انگیزه اخاذی شوهر شاکی را ربوده‌اند.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه بازداشتگاه پلیس شدند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها