جام‌جم:‌ شاخص اکمال در اعداد (رد پای ولایت در اعداد ابجد)‌ نوشته محمدرضا خزایی منتشر شد. این کتاب که توسط انتشارات عطر یاس منتشر شده در دو فصل نوشته شده است. خزایی در فصل اول درباره علم عدد و حروف ابجد کلیاتی را توضیح داده و در فصل دوم به مثال‌ها و نمونه‌های خاص آن پرداخته است.
کد خبر: ۲۹۱۹۹۸

بیضایی از اکبر رادی می‌گوید

فارس: نمایشنامه‌خوانی نمایشنامه «از پشت شیشه‌ها» اثر زنده‌یاد اکبر رادی این بار با حضور بهرام بیضایی ‌برگزار می‌شود. روخوانی نمایشنامه «از پشت شیشه‌ها» با کارگردانی محمد یعقوبی در ادامه سلسله جلسات نمایشنامه‌خوانی بنیاد رادی، شنبه 30 آبان ماه در فرهنگسرای هنر (ارسباران) برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس بدون عنوان

جام‌جم: نمایشگاه عکس «بدون عنوان» مهدی توکلیان از 16 آبان در گالری مرتضی ممیز خانه هنرمندان گشایش می‌یابد. در این نمایشگاه 40 عکس رنگی و سیاه سفید با موضوعات کاملا مختلف به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

آواز سالار عقیلی به یاد پرویز مشکاتیان

جام‌جم: گروه گوشه متشکل از سیامک آقایی، سالار عقیلی و پدرام خاورزمینی به یاد پرویز مشکاتیان طی 2 شب در تالار وحدت کنسرت می‌دهند.در بخش نخست این برنامه، سیامک آقایی به تک‌نوازی سنتور می‌پردازد و در قسمت دوم هم سالار عقیلی در کنار نوای تمبک پدرام خاورزمینی به آقایی می‌پیوندند. کنسرت گروه گوشه در روز‌های 21 و 22 آبان ساعت 30/18 در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

بار دیگر هفت‌خوان رستم در تالار وحدت

ایسنا: در حالی که مسوولان بنیاد رودکی گفته بودند که تالار وحدت، تنها به اجرای برنامه‌های موسیقی اختصاص خواهد یافت، پری صابری از انجام توافقات اولیه‌ برای اجرای دوباره‌ نمایش هفت‌خوان رستم در تالار وحدت خبر داد. به گفته این کارگردان، این نمایش قرار است در دی و بهمن سال جاری برای بار دوم در تالار وحدت به صحنه برود.

سعدی افشار در قاب عکس

جام‌جم: نمایشگاه عکس در پس نقاب با موضوع سعدی افشار روی صحنه تئاتر، به روایت رضا موسوی از 16 تا 23 آبان‌در نگارخانه انتظامی خانه هنرمندان برپا می‌شود. در این نمایشگاه 25 قطعه عکس به نمایش درمی‌آید و در مراسم افتتاحیه آن، از این پیشکسوت نمایش سیاه‌بازی تجلیل می‌شود.

همایش «نگرش مثبت و تحول شخصیت»

جام‌جم: همایش «نگرش مثبت و تحول شخصیت» در قالب 6 محور مرتبط با زندگی ایده‌آل و مهارت‌های زندگی به همت فرهنگسرای پایداری در تهران برگزار می‌شود. هر یک از موضوعات مورد بحث در همایش «نگرش مثبت و تحول شخصیت» به علت تنوع و گستردگی در روزهای مشخصبر اساس تعداد ثبت‌نام کنندگان برگزار می‌شود.

اشتباه یونسکو درباره تصویر گنبد سلطانیه

جام‌جم: اشتباه یونسکو درباره تصویرگنبد سلطانیه طی نامه‌ای از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مسوولان این سازمان اعلام شد. به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، در سایت میراث جهانی یونسکو، تصویر مقبره ملا حسن کاشی که در مکانی نزدیک به گنبد سلطانیه واقع گردیده، به صورت اشتباه به جای گنبد سلطانیه معرفی شده است که بزودی این اشتباه مرتفع خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها