سایت «جهان » نوشت:اخیرا رئیس شورای رقابت دولت دهم با رادیو فردا ارگان رسمی سازمان سیا گفت وگو کرده که این موضوع مورد اعتراض بسیاری از اصولگرایان قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۸۷۲۹۲

جمشید پژویان که مشاور اقتصادی دولت نهم و دهم در نقدی سازی یارانه ها و همچنین رئیس شورای رقابت در اجرای سیاست های کلی اصل 44 است، با رادیو فردا در خصوص این شورا گفت وگو کرد.

از آنجایی که جهت گیری سیاسی رادیو فردا کاملا ضد نظام و کشور است گفت وگوی یک مقام ارشد دولتی با این رسانه کاملا سوال برانگیز است.

این در حالی است که پیش از این بسیاری از مقامات دولت اصلاحات پس از مصاحبه با رسانه های ضد انقلاب نظیر رادیو فردا مورد انتقاد و بازخواست شدید قرار می گرفتند.

انتظار می رود مدیران و مسئولین تازه وارد به دولت اصولگرا حداقل باید برخی روابط گذشته و آزاد خود را محدود کنند تا تلقی شعاری بودن برخی مباحث مطرح شده در این زمینه ایجاد نشود.

پژویان در این گفت و گو تاکید کرده است؛ اختیارات شورای رقابت اختیارات بالایی است و با جلوگیری از فضای انحصاری و ملغی کردن فعالیت‌های اقتصادی که به زیان عموم و مخدوش کردن بازار منتهی می‌شود می‌تواند مواردی را به اجرا بگذارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها