کد خبر: ۲۸۷۰۲۱

متولدین اردیبهشت: گاهی اتفاقاتی در زندگیتان رخ می‌دهد که آنها را بدشانسی می‌پندارید. همه اینها به سبب مسائلی پیش می‌آید که خودتان در رخ دادن آنها نقش داشته‌اید. از مقصر دانستن دیگران در این زمینه‌ها پرهیز کنید. گاهی بعضی از همین اتفاقات هم کاملا بد و نامناسب نیستند و می‌توانند جنبه‌های مثبتی را هم با خود داشته باشند.

متولدین خرداد: مثبت‌اندیش باشید و مدام از هر چیزی گله و شکایت نکنید. قدر آن چیزهایی را که دارید و دیگران از آن بی‌بهره‌اند بدانید، اما برای آن چیزهایی که ندارید و دوست دارید داشته باشید تلاش کنید. قدر خانواده خود را بیش از پیش بدانید.

متولدین تیر: سوءظن بلای زندگی است. بکوشید به اطرافیان خود اعتماد کنید. اگر نمی‌توانید بدبینی و بددلی را از خود دور کنید، به یک مشاور مراجعه کنید. برخی مشکلات روانی نیز به درمان نیاز دارند. سفری در پیش داریدکه آثار مثبتی برایتان دارد.

متولدین مرداد: مدتی است که احساس تنهایی و خستگی می‌کنید و از آن رنج می‌برید. گویا بشدت نیز خواهان همدرد، یا همکلام یا کسی نیز هستید. به یاد داشته باشید که به هر کسی نمی‌توان اعتماد کرد. اشخاصی هستند که آنچه می‌نمایند نیستند و شما را فقط از چاله‌ای به چاله دیگر می‌اندازند.

متولدین شهریور: ته قلبتان مهربانی موج می‌زند، اما گاهی رفتارهایی بروز می‌دهید که اگر سعی نکنید این روند را ترک کنید، به شخصیت خود لطمه زده‌اید و ارزیابی دیگران را از خودتان به اشتباه انداخته‌اید. بزودی خبری خوش شما و خانواده‌تان را خوشحال می‌کند.

متولدین مهر: خبری به شما خواهد رسید که در تغییر نگاه یا تصمیم یا حتی شرایط زندگی یا شغلیتان مؤثر است. اگر مسائل پیرامون خود را با نگاهی دقیق‌تر و موشکافانه‌تر مورد ارزیابی قرار دهید نیز به نتایجی مشابه خواهید رسید.

متولدین آبان: سعی کنید خودتان را بالا بکشید تا از وضعیت موجود رها شوید و نوع نگاه و میزان تفکر خود را ارتقا دهید. در زمینه‌های اقتصادی بسیار اهل افراط و تفریط هستید. مراقب باشید ضرر نکنید.

متولدین آذر: از مساله‌ای رنج می‌برید و هر چه می‌کنید نمی‌توانید آن را برای خود حل کنید. شرایط خودتان را به دقت مورد بررسی قرار دهید و نگاه واقع‌بینانه‌ای به مسائل بیندازید.

متولدین دی: بزودی به خواسته‌های خود خواهید رسید اگر دست روی دست نگذارید و قدم‌های اول را بردارید. بصیرت بیشتری از آنچه می‌خواهید به دست آورید و آنگاه به سوی آن گام بردارید.

متولدین بهمن: اگر تلاش و پشتکار دائمی‌داشته باشید، به آنچه قصد دست یافتن بدان کرده‌اید خواهید رسید. از بررسی راه‌های کوتاه و درستی که به این نتیجه منجر می‌شود، دست نکشید.

متولدین اسفند: مدتی است احساس خستگی و دلتنگی می‌کنید. بدبینی را کنار بگذارید و هیچ گاه خودتان را در مسائلی که باعث ناتوانی یا دلگیری یا بدبینی شما می‌شود غرق نکنید. یک مسافرت کوتاه شما را از این حالت نجات می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها