یک پزشک از تهران: جوانی هستم با تحصیلات پزشکی که متاسفانه بیکارم. از دولت محترم درخواست دارم به جای به‌کارگیری بازنشستگان و دوشغله‌ها، جمعیت بیکار را از این معضل برهاند.
کد خبر: ۲۸۶۵۹۸

یک شهروند از گیلان: چرا نهضت سواد آموزی به عنوان یک سازمان مستقل، با نیروهای سال 85 قرارداد نمی‌بندد؟

محمدرضا صادق‌پور از میاندوآب: خیابان‌های اصلی این شهر آسفالت مرغوب ندارد و شهرداری بدون توجه به چاله‌‌های عمیق خیابان‌ها، از آسفالت و ترمیم آن سر باز می‌زند.

مقدم از تهران: بوستان اوستا در محدوده آزادی هرشب پاتوق اراذل و اوباش است. از نیروی محترم انتظامی درخواست بذل توجه بیشتری دارم.

یک شهروند از تبریز: مدت‌هاست برای نصب روشنایی خیابان محله‌مان با اداره برق قراملک تماس گرفته‌ایم، ولی شرکت برق به مشکلات رسیدگی نمی‌کند.

علیزاده از شوشتر: شهرداری با تخریب بی‌دلیل راه‌پله‌های ورودی و خروجی پایانه مسافربری باعث به خطر افتادن جان مسافران در کمربندی این شهر شده است.

محمود نادری از اهواز: برای ایاب و ذهاب فرزندم، مدرسه مرا مجبور به پرداخت 200 هزار تومان وجه کرده است، در صورتی که اینجانب تمایل دارم فرزندم را با خودروی شخصی خود به مدرسه برسانم، ولی مدرسه زیر بار نمی‌رود. آیا این رفتار آنها قانونی است؟

یک شهروند از تهران: آب شرب منطقه باقرشهر بسیار نامطبوع است، اما مسوولان اداره آبفا می‌گویند آب هیچ مشکلی ندارد، حال آن که کارکنان خود این اداره از آب معدنی استفاده می‌کنند.

یوسفی از قزوین: مبلغی که بیمه تامین اجتماعی برای کفن و دفن بیمه‌شدگانی که فوت می‌کنند، اختصاص داده، پس از ماه‌ها به دست خانوادهایشان می‌رسد. ای کاش بیمه در این ارتباط تسهیلاتی در نظر بگیرد تا این مبلغ زودتر به دست خانواده‌ها برسد.

در پی درج پیام مورخ 25 تیر درخصوص موتورسواران متخلف در شهرستان بهبهان، روابط عمومی ناجا با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان درخصوص موضوع فوق اعلام کرده است: با عنایت به این‌که شهرستان بهبهان حدود 80 هزار دستگاه موتورسیکلت در خود جای داده و ماهانه قریب 150 دستگاه به آنها افزوده می‌شود و یکی از وسایل نقلیه شایع مورد استفاده مردم بهبهان است، برابر تدابیر اتخاذ شده و در جهت تامین امنیت شهروندان، برخورد قاطع با موتورسیکلت‌سواران متخلف صورت گرفته و در 4 ماه اول امسال با تعداد زیادی موتورسیکلت سوار متخلف برخورد و اعمال قانون شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها