گروه حوادث: در پی به‌دست آمدن سرنخ‌هایی تازه در پرونده قتل یک مرد میانسال در سعادت‌آباد، دختر یکی از شو‌من‌های لس‌آنجلسی به عنوان مظنون بازداشت شد. به گزارش ایسنا، عصر روز 24 شهریور امسال سرایدار یک ساختمان در سعادت‌آباد با مشاهده ردی از خون منتهی به آسانسور، پلیس را در جریان قرار داد و به دنبال گزارش ماموران کلانتری 134 شهرک غرب، قاضی حسین اصغرزاده، بازپرس کشیک قتل پایتخت با حضور در محل، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد.
کد خبر: ۲۸۶۰۱۷

عوامل تشخیص هویت به دستور بازپرس جنایی با دنبال کردن رد خون متوجه شدند این اثر جنایت از واحد مسکونی یکی از ساکنان ساختمان واقع در طبقه چهارم آغاز شده است و در مقابل واحد مسکونی این شخص که بتازگی از فرانسه آمده، یک حوله خون‌آلود افتاده است.

بازپرس ویژه قتل با حضور در خانه این شخص 45 ساله با جسد غرق به خون او در حالی مواجه شد که آثار درگیری با عامل جنایت روی بدن وی مشهود بود.

با نمونه‌برداری از خون ریخته شده در راهرو که به نظر می‌رسید متعلق به متهم باشد، دستور شناسایی و بازداشت عامل جنایت صادر شد.

تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت تا این‌که ماموران آگاهی با بررسی روابط مقتول دریافتند وی به مدت 2 سال با دختری 32 ساله به نام ساحل در ارتباط بوده است.

در پی ردیابی‌های پلیسی به دستور بازپرس ویژه قتل، مشخص شد این دختر که فرزند «قاسم» یکی از شومن‌های لس‌آنجلسی است، یک روز پس از کشف جسد از ایران به مقصد امارات خارج شده است. با به دست آمدن این سرنخ، ماموران موفق شدند دختر جوان را توسط شگرد‌های پلیسی خود به ایران بکشانند و او را در فرودگاه امام‌خمینی (ره) بازداشت کنند.

قاضی اصغرزاده در این زمینه اظهار کرد: روز گذشته (سه‌شنبه) این مظنون مورد تحقیق قرار گرفت، اما ارتکاب هرگونه جنایتی را رد کرد.

وی افزود: تناقض‌گویی‌هایی در اظهارات ساحل وجود دارد که انجام تحقیقات بیشتر از او، موجب رفع این تناقض‌ها و کشف برخی زوایای پنهان قتل مرد میانسال خواهد شد.

نزاع جمعی در یک گاراژ با قتل پایان یافت

گروه حوادث: فردی که متهم است در جریان نزاع دسته‌جمعی، یک راننده تریلی را به قتل رسانده است، در مقابل بازپرس ویژه قتل به جنایت خود اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ساعت 30/18 عصر سه‌شنبه ماموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر، قاضی محمدحسین شاملو، بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان به قتل رسیدن مردی 50 ساله به نام اژدر در یک گاراژ قرار دادند.

با حضور بازپرس ویژه قتل تهران در محل حادثه، مشخص شد اژدر راننده یک تریلی بوده و برای بار زدن یک کانکس به گاراژ مذکور رفته است.

در عین حال این فرد از یکی از کارگران گاراژ مبلغ 70 هزار تومان طلب داشته و همین اختلاف مالی موجب بروز درگیری میان آنها شده است که با جمعی شدن نزاع، ناگهان یکی از شرکای گاراژ به نام ابراهیم 40 ساله به ضرب یک چاقوی میوه‌خوری اژدر را به قتل رسانده است.

متهم به قتل صبح دیروز با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران به جنایت اعتراف کرد و گفت: من با اژدر هیچ آشنایی نداشتم و فقط به دلیل آن‌که داخل گاراژ شروع به ناسزا گفتن به همه کرد، عصبانی شدم و با یک چاقوی میوه‌خوری که با آن مشغول سفت کردن یک پیچ بودم، اژدر را به قتل رساندم.

وی با ابراز پشیمانی از کار خود، اظهار کرد: قصد من قتل نبود، اما در یک لحظه عصبانی شدم و با چاقویی که در دستم بود، ضربه‌ای به زیر سینه اژدر (مرحوم) وارد کردم.

در پی اظهارات این متهم، برای وی به اتهام قتل عمدی و برای 4 نفر دیگر به اتهام حضور در نزاع منجر به قتل، قرار قانونی صادر شد و پرونده برای تکمیل تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها