ماموران قلابی به دام افتادند

سرقت در پوشش ماموران پلیس

سارقانی که در پوشش ماموران پلیس آگاهی با ترفند‌های مختلف و به صورت حرفه‌ای از مردم اخاذی می‌کردند ، با گزارش به موقع مردمی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۸۴۷۸۹

به گزارش ایسنا، سرهنگ کریمی رییس پلیس آگاهی استان گیلان با اعلام این خبر، افزود: در پی وصول یک فقره پرونده‌ از یکی از کلانتری‌های واقع در شهرستان رشت پیرامون دستگیری یک مامور قلابی به اتهام جعل عنوان نیروی انتظامی کارآگاهان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در قدم اول شاکی پرونده‌ دعوت به عمل آمده و مورد تحقیق واقع شد که وی در اختلال اظهارات خود بیان کرد که چندی پیش حوالی ظهر در حالی که در منزل خود در حال استراحت بوده، زنگ درب منزل به صدا در آمده که با مراجعه حضوری به جلوی درب ناگهان سه نفر با لباس شخصی و یک نفر با لباس نظامی که خود را سرهنگ آگاهی معرفی و به صاحبخانه اظهار می‌دارد که باید به اداره آگاهی بیاید که وی نسبت به آن‌ها مشکوک و از همراهی با آن خودداری می‌کند و بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع می‌دهد که با حضور ماموران در محل سه نفر متواری ، ولی یک نفر به هویت «تقی م» اهل و ساکن رشت دستگیر می‌شود.

رییس پلیس آگاهی استان گیلان عنوان کرد: متهم دستگیر شده در جریان تحقیقات بیان کرد که با هماهنگی با دوستان خود تصمیم‌ گرفتیم به بهانه‌ای به درب منزل شاکی مراجعه و با پوشش مامور انتظامی از وی اخاذی کنیم که موفق به این کار نشدیم و دستگیر شدم.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ کریمی گفت: به دنبال اظهارات متهم دستگیر شده سه نفر همدست وی طی تعقیب و مراقبت دستگیر و در بازرسی از آنان یک رشته دستبند، لباس نیروی انتظامی و غیره کشف و ضبط شد. در ادامه تمامی دستگیر شدگان به بزه انتسابی خود اقرار و روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها