شوت - گل

هاشمیان در بوخوم ماند

جام‌جم: وحید ‌هاشمیان با آن که فصلی ناامید کننده را در بوخوم سپری کرد با این حال می‌تواند یک فصل دیگر در این تیم توپ بزند. پایگاه اینترنتیMSNSPORT با تایید این خبر از قول توماس ارنست، مدیر ورزشی باشگاه بوخوم نوشت: وحید برای مدت کوتاهی نشان داد که می‌تواند در سطح بالا با رقیبانش مبارزه کند. با این حال، عملکرد او بسیار اندک بود و باید بیش از این تلاش کند.
کد خبر: ۲۶۰۷۱۱

صادقی به پرسپولیس نمی‌رود

جام‌جم: بنا به گفته‌ مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، امیرحسین صادقی در فصل جدید به جمع سرخپوشان نخواهد پیوست. سایت باشگاه استقلال نوشت: با توجه به تفاهم 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس و مذاکرات اخیر استقلال با امیرحسین صادقی، عباس انصاری‌فرد اشاره کرد که ضمن احترام به صادقی، پرسپولیس در فصل آتی لیگ برتر، از این بازیکن استفاده نخواهد کرد.

کیا در فهرست فروش

ایسنا: به نوشته‌ پایگاه اینترنتی Fronline مهدی مهدوی‌کیا،‌ یکی از بازیکنانی است که در فهرست فروش میشائیل اسکیبه، سرمربی جدید اینتراخت قرار دارد. این درحالی است که مهدوی‌کیا یک سال دیگر با اینتراخت قرارداد دارد. کاپیتان تیم ملی ایران در 2 فصل حضورش در فرانکفورت نتوانست انتظارها را برآورده کند.

بنگر تمدید کرد

جام‌جم: محسن بنگر، مدافع سپاهان اصفهان قرارداد خود را تا 2 سال دیگر با این تیم اصفهانی تمدید و ثبت کرد. بنگر در پایان رقابت‌های این فصل با مسوولان باشگاه اختلاف پیدا کرده بود، اما سرانجام راضی به تمدید قرارداد خود شد.

پورمهدی سرمربی ابومسلم شد

جام‌جم: ناصر پورمهدی، مربی اسبق تیم‌های فوتبال پیکان،‌ سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان روز گذشته پس از مذاکرات نهایی با حسین قاسمی،‌ مدیرعامل باشگاه ابومسلم برای مدت یک سال هدایت این تیم را به عهده گرفت. قاسمی‌ با تایید این خبر به ایسنا گفت: دست‌نشان قرار بود سه‌شنبه برای امضای قرارداد به مشهد سفر کند که با نیامدن وی به مشهد، عملا توافقات انجام شده منتفی شد و ما با پورمهدی به توافق رسیدیم.

دهنوی؛ از مس به مس

مهر: قاسم دهنوی که فصل گذشته در ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان در رقابت‌های لیگ دسته اول و بخصوص جام حذفی عملکرد قابل قبولی داشت، پس از انجام مذاکرات نهایی با مسوولان مس کرمان روز چهارشنبه با امضای قراردادی 2 ساله به جمع شاگردان پرویز مظلومی پیوست.

لیست مازاد فولاد

جام‌جم: مسوول روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد این باشگاه 7 بازیکن خود به نام‌های مجاهد خذیراوی، رضا طاهری، رضا مردانی، علی عبیداوی، کریم شاوردی، علیرضا استواری و غلام عیدی‌زاده را در فهرست بازیکنان مازاد خود قرار داده است و آنها می‌توانند برای فصل آینده به تیم مورد علاقه خود بپیوندند.

صلصالی و حدادی‌فر تمدید کردند

جام‌جم: محمد صلصالی، مدافع وسط و قاسم حدادی‌فر هافبک راست تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه، قرارداد خود را به مدت 2 سال دیگر تمدید کردند. حسن اشجاری، محمد منصوری و سیدمحمد حسینی روزهای پیش قرارداد خود را با ذوب‌آهن تمدید کرده بودند.

باقری تکذیب کرد

فارس: کریم باقری با تکذیب شایعه حضور احتمالی‌اش در تراکتورسازی تبریز گفت: از لطف مسوولان تراکتورسازی تبریز تشکر می‌کنم و به آنها و مردم خونگرم تبریز تبریک می‌گویم که به لیگ برتر صعود کردند؛ اما با پرسپولیس قرارداد یکساله دارم و منتظر روشن شدن تکلیفم هستم.

بوناچیچ امروز می‌آید

فوتبال ایران: لوکابوناچیچ امروز به ایران می‌آید تا با حضور در اهواز تمرینات تیم فولاد را زیرنظر بگیرد. این مربی کروات هفته آینده و پیش از آغاز تمرینات فولاد کنفرانس مطبوعاتی در اهواز خواهد داشت تا برنامه‌های مدنظرش را برای رسانه‌ها تشریح کند.

15 تیر؛ جشن قهرمانی استقلال

جام‌جم: حجت‌الاسلام مالک، مسوول فرهنگی باشگاه استقلال روز دوشنبه 15 تیر، مصادف با روز میلاد امیرمومنان حضرت علی(ع) را برای برگزاری جشن قهرمانی استقلال در لیگ 87  88 پیشنهاد کرد و با توجه به این‌که بودجه مربوط به پاداش تیم قهرمان نیز تامین شده است، به نظر می‌رسد جشن قهرمانی در این روز برگزار شود. پیش از این، واعظی آشتیانی تاکید کرده بود پاداش بازیکنان استقلال هم در جشن قهرمانی آبی‌پوشان اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها