با ادامه نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان

استقلال از آسیا دست کشید

گروه ورزش: وعده و وعید دادن آسان است، اما عمل کردن به آن دشوار. این را گفتیم تا امیر قلعه‌نویی بداند میلیون‌ها هوادار استقلال یادشان نرفته جمله هفته پیش سرمربی تیم محبوبشان را که گفته بود هم پیام را در آخرین بازی لیگ می‌بریم و هم با کسب 9 امتیاز از دور برگشت لیگ قهرمانان، با اقتدار به دور دوم بازی‌ها صعود می‌کنیم.
کد خبر: ۲۴۸۱۵۰

قلعه‌نویی الان مدت‌هاست که از این حرف‌ها می‌زند و به موازات آن، نسبت به برگرداندن آرامش به تیمش بی‌توجه است. البته این نقیصه یک دلیل واضح دارد؛ خود قلعه‌نویی پابه پای شاگردانش و حتی جلوتر از آنها در حاشیه‌ها غرق شده و توان خارج شدن از آن را ندارد.

حاشیه‌هایی که از گل نزدن‌های اکبرپور و خطای هند علیزاده در دربی شروع شد و ادامه پیدا کرد و کرد تا درگیری با برخی پیشکسوتان استقلال و شکایت از آدم‌هایی چون زرینچه، نوازی و بالاخره مایلی‌کهن.

استقلال دیروز آمده بود تا برای 90 دقیقه هم که شده به تمام حواشی اطرافش بی‌تفاوت باشد تا دلی از هوادارانش به دست آورد. اما مگر می‌توان با یک نمایش احساسی و بدون تمرکز در خطوط 3 گانه به هدف نهایی رسید؟

آبی‌ها که از ابتدای این مسابقه بازی را هجومی آغاز کردند، 44 دقیقه برای دیدن گل انتظار کشیدند تا باز شاهد هنرنمایی آرش برهانی باشند. این اولین و آخرین گل استقلال در دیداری بود که می‌خواست برنده باشد. بی‌توجهی به حفظ توپ و بازیسازی در نیمه دوم، شانس حفظ نتیجه را هم از نماینده کشورمان گرفت و دقیقه 70 سعود قانم همه چیز را به تساوی کشاند.

استقلال در 20 دقیقه پایانی تلاش زاید الوصفی برای تغییر نتیجه از خود نشان داد، اما هیجان و استرس بالای نفرات این تیم باعث شد از پیروز قربانی و حسین کاظمی گرفته تا سیاوش اکبرپور، هر کدام موقعیت‌های مسلمی را از دست بدهند.

با این تساوی استقلال تقریبا شانس صعود از لیگ قهرمانان را از دست داد تا ناکامی‌ تیم‌های ایرانی در این بازی‌ها با حذف زودهنگام 2 نماینده (استقلال و صبا) به نوعی تکمیل شود.

 صبا هم بازی برده را باخت

در ادامه ناکامی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ حرفه‌ای فوتبال آسیا، صبای قم بازی برده در زمین حریف را   با 2  - 1 باخت معاوضه کرد تا این تیم هم در آستانه حذف از دور مقدماتی قرار گیرد.

بدین ترتیب پاختاکور ازبکستان  با کسب 10 امتیاز، صدرنشین گروه نخست شد و صبا با کسب همان 2 امتیاز قبلی، ناامیدانه منتظر 2 دیدار بعدی خود باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها