نمایش خانگی

پوست موز

فیلم پوست موز را علی عطشانی سال گذشته کارگردانی کرد. عطشانی این فیلم را به جشنواره فیلم فجر ارائه داد اما پوست موز برای نمایش در جشنواره پذیرفته نشد. این فیلم اکران عمومی هم نشد تا این‌که سازنده آن تصمیم گرفت این فیلم را به شبکه نمایش خانگی بدهد تا از طریق این شبکه در دسترس عموم قرار گیرد. حمید فرخ‌نژاد، بهنوش طباطبایی و بهزاد فراهانی در این فیلم بازی می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۷۹۳۵

داستان پوست موز درباره یک جوان ثروتمند به نام حمید است که بعد از یک تصادف به کما می‌رود. او در عالم برزخ شوهر خاله خود را می‌بیند و هر دو درگیر مساله‌ای می‌شوند. حمید در این عالم روح دختری را می‌بیند و عاشق او می‌شود در همین اثنا حال او خوب می‌شود و از کما خارج می‌شود اما حمید تلاش می‌کند با ترفندهای مختلف دوباره به آن دنیا برگردد.

غیرمنتظره

فیلم غیرمنتظره را محمد‌هادی کریمی سال 85  با حضور بازیگرانی چون هانیه توسلی، شهاب حسینی، سودابه بیضایی و دانیال عبادی مقابل دوربین برد. این فیلم به تازگی به شبکه نمایش خانگی راه یافته است. غیر منتظره داستان یک جوان <مانکن>‌است که همیشه در زندگی‌اش فکر می‌کند، زیبایی نقطه قوت او است و این تصور آن را تا جایی می‌برد که مشکلات و حوادث زیادی برایش به وجود می‌آید. نقش این جوان مانکن را دانیال عبادی بازی می‌کند که پیش از غیرمنتظره در فیلمی بازی نکرده است.

خاک سرد

5 دی سالگرد حادثه بزرگ زلزله بم بود. زلزله‌ای که باعث کشته شدن بسیاری از هموطنان ما شد و خرابی‌های بسیاری به بار آورد. رضا سبحانی سال 1384 فیلم خاک سرد را با موضوع زلزله بم مقابل دوربین برد. این فیلم امسال اکران عمومی شد و هم اینک در شبکه نمایش خانگی موجود است. محمدرضا فروتن، هلیا اکرانی، عبدالرضا آشتیانی و ارسلان قاسمی در این فیلم بازی کرده‌اند. خاک سرد زندگی یک خانواده را  بعد از زلزله به تصویر می‌کشد. مقاومت آنها در برابر سختی‌های زندگی در کویر زلزله زده محور داستان این فیلم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها