آسمانخراش ایرانی 4 دقیقه برای ممفیس بازی کرد

اولین بازی رسمی حدادی در NBA

گروه ورزش: ملی‌پوش 18/2 متری بسکتبال کشورمان بامداد دیروز با قرار گرفتن در ترکیب تیم ممفیس گریزلیز، نخستین حضور رسمی خود را در مسابقات حرفه‌ای آمریکا (NBA) تجربه کرد. حدادی که در 31 بازی قبلی ممفیس از سوی مارک لاوارونی، سرمربی تیم شانس بازی کردن را پیدا نکرده بود، دیروز بر اساس یک حادثه این طلسم را شکسته شده دید و به مدت 4 دقیقه برای تیمش به میدان رفت.
کد خبر: ۲۲۷۵۱۹

در جریان این بازی دارل آرتور، بر اثر برخورد با بازیکن فینیکس از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و همین موضوع باعث شد، حامد حدادی که بتازگی از تیم داکوتاویزاردز از مسابقات دی  لیگ به ممفیس فراخوانده شده است، به جای آرتور مصدوم فرصت بازی کردن را به دست آورد. حدادی در این 4دقیقه موفق به کسب 2 امتیاز از 2 پرتاب انجام شده‌اش شد، اما این بازی برای ممفیس باخت دیگری را به همراه داشت و آنها با نتیجه 89بر101 مغلوب فینیکس شدند.

این سومین شکست پیاپی ممفیس در رقابت‌های این فصل و باخت بیست و دوم آنها در 32 بازی قبلی بود. در این بازی واریک از ممفیس در 35 دقیقه 25 امتیاز به دست آورد و امتیازآورترین بازیکن زمین هم باربوسا از فینیکس بود که در 33 دقیقه 28 امتیاز برای تیمش به دست آورد. ممفیس که هم اکنون در رده دهم جدول رده‌بندی مسابقات بسکتبال NBA در منطقه کنفرانس غرب قرار دارد، فردا سی و سومین دیدار خود را مقابل اسپرز برگزار می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها