هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

حساسیت در بالا و پایین جدول

دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در شرایطی برگزار می شود که بالا و پایین جدول شاهد رقابت هایی حساس و میلی متری خواهد بود.
کد خبر: ۲۲۲۴۶۳

به گزارش ایرنا ، استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان برای اینکه با عنوان صدرنشین به تعطیلات بروند، همان قدر که به فکر بازی خود هستند نیم نگاهی هم به نتیجه بازی تیم دیگر دارند، در پایین جدول هم، پیام و داماش منتظر لغزش ابومسلم هستند تا بلکه با کسب سه امتیاز ، قبل از تعطیلات لیگ فانوس سقوط را بعد از مدتها به دست تیم دیگری بسپارند.

استقلال تهران - داماش گیلان 

تیم فوتبال استقلال تهران 90 دقیقه ای راحت را برای خود متصور است و هر چقدر هم فوتبال را غیرقابل پیش بینی بخوانیم، باز هم نمی توان شانسی برای امتیاز گرفتن داماشی ها قایل شویم.

امیر قلعه نویی که روزهای خوبی را سپری می کند، حالا برای تثبیت صدرنشینی اش باید با داماشی بازی کند که سرمربی جوانش به خوبی می داند که در مقابل تیمی بازی می کند که عنوان بهترین خط حمله و دفاع لیگ را در اختیار دارد.

 ذوب آهن اصفهان - پیکان قزوین

رویا رویی ذوب آهن و پیکان را باید رویارویی اصفهانی های با انگیزه با قزوینی های بی روحیه دانست. شاگردان منصور ابراهیم زاده در شرایطی به فکر بردن تیم اصغر مدیر روستا هستند که می دانند حریف به دلیل اینکه بعد از هفته ها، صدرنشینی را از دست داده، از روحیه لازم برای بازی در یک دیدار دشوار، محروم است.

 استقلال اهواز - مس کرمان

استقلالی های اهواز و مسی های کرمان با انگیزه ای متفاوت تر از آنچه برای جدول اهمیت دارد، با هم بازی می کنند. حوادث حاشیه ای که قبل از فصل حتی منجر شد تا اکبر میثاقیان 48 ساعت قبل از شروع لیگ برتر از نیمکت ابومسلم اخراج شود، دلیل خوبی است تا این دیدار را رقابتی حیثیتی برای میثاقیان و پرویز مظلومی بدانیم. البته هر دو تیم در بالا و پایین جدول احتیاج مبرمی به سه امتیاز دارند.

 صبای قم - ابومسلم مشهد

صبای قم بدون اینکه کسی متوجه شود و حساسیت ها را بر انگیزد، به آرامی خود را به بالای جدول نزدیک می کند و فیروز کریمی نشان داد که ناکامی با استقلال را نباید بهانه ای برای زیر سووال بردن توانایی هایش قلمداد کرد.

البته این مربی باهوش، در هفته نوزدهم مربی جوان و البته فوتبال فهمی را پیش روی خود می بیند و باید منتظر ماند و دید جدال فیروز کریمی با تجربه و امیر حسین پیروانی جوان و البته با انگیزه، به نفع کدام یک به پایان می رسد.

 پیام خراسان - سپاهان اصفهان

دو تیم پیام و سپاهان در حالی این هفته با هم بازی می کنند که مشهدی ها رزوگار بدی دارند و بازیکنان این تیم 48 ساعت مانده به زمان دیدار نمی دانند که بازی خواهند کرد یا به مانند هفته قبل استراحت می کنند، در‌ آن سوی میدان هم سپاهان و چرخابی که هفته های اخیر را با امتیاز از دست دادن تجربه کرده اند، فقط به این می اندیشند که نشان دهند در خارج از اصفهان هم می توانند تیم برتر میدان باشند .

مقاومت سپاسی - راه آهن شهر ری

رویارویی مقاومت و راه آهن را بهتر است که بازی موفق ها بنامیم، تیم هایی که با هدایت غلام پیروانی و محمود یاوری روزهای موفقیت آمیزی را در حال سپری کردن هستند و به طور حتم در این دیدار هم به دنبال تداوم به دست آوردن سه امتیاز خواهند بود، پس در ورزشگاه حافظیه می توان منتظر یکی از زیباترین بازی های هفته در ایستگاه نوزدهم لیگ برتر بود.

 ملوان بندرانزلی - برق شیراز

ملوان و برق در هفته های اخیر تا توانسته اند امتیاز از کف داده اند تا در ردیف ناکامان آخرین روزهای نیم فصل اول قرار بگیرند، حالا محمد احمدزاده که به نظر نمی رسد تهدید به جدایی اش چندان جدی باشد و محمد عباسی که به یکباره از صدر جدول به میانه های آن سقوط کرده و هنوز هم از به تعویق افتادن بازی با پیام دلخور است ،بهترین فرصت را دارند تا با شکست دادن رقیبی نه چندان قوی، از بحران عدم نتیجه گیری خارج شوند.

 سایپای کرج - فولاد اهواز 

همه، محمد مایلی کهن و مجید جلالی را دوستان فوتبالی می دانند، حالا این دو مربی در شرایطی خاص باید برای شکست دادن هم تلاش کنند. مایلی کهن اولین روزهای مربیگری اش در سایپا را می خواهد با موفقیت طی کند و جلالی هم به دنبال نباختن دوباره است.

 پاس همدان - پرسپولیس تهران

در آخرین بازی هفته نوزدهم پاسی ها در حالی از پرسپولیسی ها میزبانی خواهند کرد که هیچ کدام از دو تیم نمی توانند حتی به امتیاز از دست دادن، فکر هم کنند.

شاگردان وینگو بگوویچ اگر ببازند باید به نیمه دوم جدول سقوط کنند و شاگردان پیروانی هم تحت هر شرایطی باید هر چه زودتر فاصله خود را با صدر جدول کم و کمتر کنند. این نشان می دهد که دیدار پاس و پرسپولیس مثل همیشه جذاب ، تماشاگر پسند و احتمالا پر گل از آب در خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها