چهار گوشه ورزش

اشکانی می‌آید، سوریان نه

جام‌جم: پس از خاتمه اولین مرحله اردوی آماده‌سازی فرنگی‌کاران که به مدت 8 روز در خانه کشتی برپا شد، دومین مرحله آماده‌سازی فرنگی‌کاران اردونشین از 25 آذر آغاز می‌شود. در مرحله دوم تعدادی از فرنگی‌کاران نسبت به مرحله اول تغییر خواهند کرد و فراموش شدگانی چون علی اشکانی، حمید باوفا و داوود عابدین‌زاده بار دیگر در اردوی کشتی فرنگی حضور خواهند یافت. این در حالی است که در اردوی اول از جمع ملی‌پوشان المپیکی مسعود هاشمی‌زاده، سامان طهماسبی و قاسم رضایی به دلایل مختلف غایب بودند. همچنین پس از گفتگویی که میان سوریان و محمد بنا انجام شد، حمید سوریان هم به دلیل مشکلات روحی در اردوی دوم حضور نخواهد داشت.
کد خبر: ۲۲۲۲۶۱

3 مدال نقره بر سینه سجاد بهروزی

جام‌جم: در نخستین روز از پیکارهای بیست و یکمین دوره وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا که در شهر جی‌جوی کره‌جنوبی جریان دارد، سجاد بهروزی ملی‌پوش دسته 62 کیلوی ایران با رکورد مجموع 276 کیلو به مدال نقره دست یافت. در این دسته، وزنه‌برداری از چین به نام یوتائو با مجموع 310 کیلو به قهرمانی رسید.

آزادکاران جوان در راه جام کی‌یف

جام‌جم: با توجه به برگزاری مستمر رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد  که امکان برپایی هرگونه اردو را از کادر فنی کشتی آزاد سلب کرده است  اکنون حضور تیم منتخب کشتی آزاد در جام بین‌المللی کی‌یف اکراین در دستور کار قرار گرفته است. تیم منتخب کشتی آزاد با ترکیبی از جوانان قبل از مسابقه‌های جام تختی و جام‌جهانی در مسابقه‌های کی‌یف (اوایل اسفندماه)‌ شرکت می‌کند.

برترین‌های شمشیربازی جایزه بزرگ

ایرنا: رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ در 3 اسلحه سابر، فلوره و اپه‌ با حضور  شمشیربازان 11 استان در سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد و در پایان نفرات برتر به این شرح معرفی شدند. اسلحه فلوره حامد صیاد قنبری از تهران، اسلحه سابر مجتبی عابدینی از مازندران، اسلحه اپه علی یعقوبیان از خراسان رضوی.

داکوتا با حدادی برد

جام‌جم: در ادامه مسابقات بسکتبال دی  لیگ آمریکا، تیم داکوتا ویزاردز با حضور حامد حدادی اولین برد این فصلش را به دست آورد. داکوتا 100 بر 98 ریو گرندولی را مغلوب کرد و حدادی در 18 دقیقه حضور خود در زمین 10 امتیاز، 6 ریباند و 2 بلاک‌شات به دست آورد.

لغو اولین تور دوچرخه‌سواری بانوان

مهر: در حالی ‌که قرار بود اواسط آذر اولین تور داخلی دوچرخه‌سواری بانوان به میزبانی استان قزوین برگزار شود، فدراسیون دوچرخه‌سواری با بررسی چگونگی اجرای این تور و آماده نبودن شرایط میزبانی و رکابزنان استان‌ها این تور را لغو کرد.

راه و ترابری صدرنشین شد

جام‌جم: در هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر کبدی تیم‌های سجاد زابل، راه و ترابری گلستان، فرمانداری زهک سیستان، راه و ترابری اصفهان و هیات کبدی تهران بر حریفان خود پیروز شدند تا تیم راه و ترابری در پایان صدرنشین شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها