جام‌جم: تیم بسکتبال ممفیس گریزلی بامداد دیروز، بدون آن که از حامد حدادی استفاده کند اولین پیروزی خود در رقابت‌های فصل جدیدNBA را جشن گرفت. ممفیس در خانه اورلادو مجیک با نتیجه نزدیک 86 بر 84 به پیروزی رسید تا با روحیه بالا خود را آماده دیدار با شیکاگو بولز کند. این بازی از ساعت 5 صبح امروز آغاز شد.
کد خبر: ۲۱۳۸۹۳

برزگر: با مربی خارجی و سرمربی ایرانی موافقم‌

جام‌جم: در شرایطی که کشتی در بلاتکلیفی و معرفی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در انتظار و ابهام قرار دارد، منصور برزگر سرمربی اسبق تیم ملی موافقت خود را  به منظور حضور مربیان خارجی برای هدایت ملی‌پوشان ایرانی اعلام کرد و افزود: البته مربیان خارجی باید حتما زیرنظر یک سرمربی ایرانی قرار بگیرند تا سرمربی ایرانی نسبت به عملکرد کادر فنی نزد فدراسیون و مردم پاسخگو باشد.

برزگر درباره شرایط همکاری دوباره خود به عنوان سرمربی با کشتی آزاد خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز به طور کامل مشخص نیست، ولی همان‌گونه که قبلا اعلام کرده بودم، معتقدم دیگر نمی‌توانم در کنار تیم ملی به عنوان مربی فعالیت کنم.

صعود تنیس‌بازان ایرانی در رده‌بندی جهانی‌

جام‌جم: در آخرین رده‌بندی برترین تنیس‌بازان جهان که از سوی فدراسیون جهانی صورت گرفت، محمد مهذب‌نیا، بهترین تنیسور ایرانی با تصاحب 10 امتیاز و 33 پله صعود، رتبه 994 جهان را کسب کرد.

تهران، قهرمان لیگ برتر اسکیت سرعت‌

جام‌جم: تهران ‌عنوان قهرمانی دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر اسکیت سرعت آقایان را به خود اختصاص داد.
در قسمت انفرادی مهرداد ثابت‌نیا از قزوین در 300 متر، وحید جعفرزاده در 1000 متر، محمد صالحی در 10 هزار متر و تیم پتروشیمی تبریز در 3000 متر امدادی تیمی رتبه نخست را احراز کردند.

لیگ برتر والیبال در ایستگاه سوم‌

ایسنا: هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بعد از ظهر امروز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

براساس اعلام کمیته لیگ والیبال، پتروشیمی بندر امام با بیم مازندران، گل‌گهر سیرجان با شهرداری همدان، استقلال گنبد با فولاد ارومیه، پیکان با داماش گیلان، سنگ‌آهن بافق با دانشگاه آزاد، سایپا با ارتعاشات صنعتی و بانک صادرات مشهد با برق کرمان دیدار خواهند کرد.

انتصاب مشاور عالی فدراسیون گلف‌

جام‌جم: عیسی اسحا قی، رئیس  فدراسیون گلف در حکمی امیرحمزه توسلی را به عنوان مشاور عالی خود منصوب کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها