ناصر صبوری: سرانجام شایعات به واقعیت پیوست تا سردار عزیزالله رجب‌زاده ، به گفته خودش ‌ در وقت اضافه سکان فرماندهی کلانشهر تهران را در دست بگیرد و جانشین سردار رادان شود. رجب‌زاده اگرچه برای عامه مردم چهره شناخته‌شده‌ای به حساب نمی‌آید، اما یکی از خاصیت‌های صندلی‌ای که او روی آن می‌نشیند، این است که خیلی زود صاحبش را به چهره‌ای رسانه‌ای، خبرساز و البته آشنا در نزد افکار عمومی بدل می‌کند؛ اتفاقی که پیش از این برای سردار طلایی و رادان افتاد.
کد خبر: ۲۰۹۴۸۵

طلایی به خاطر همین چهره شدن بود که راه خیابان بهشت را در پیش گرفت و شورای شهرنشین شد و رادان هم خیلی زود نامش بر سر زبان‌ها افتاد و به چهره‌ای شناخته شده تبدیل گردید.

رجب‌زاده متولد سال 1336 است و اصالت او به دشت‌مغان در استان اردبیل باز می‌گردد، اما خودش در محله 13 آبان تهران به دنیا آمده است و 3 فرزند دارد. او که فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک است، روز گذشته و در مراسم تودیع و معارفه، خودش را یک سرباز معرفی و از اعتمادی که به او شده بود، قدردانی کرد و گفت: دوست داشتم به خیلی از آرزوهایم برسم، اما افسوس آرزوی فرماندهی تهران بزرگ در وقت اضافه برای من میسر شده است و همین 2 ماه پیش عقربه روزشمار دوران خدمت بنده به عدد 30 سال رسید و همچنان در حال حرکت است.

سردار رجب‌زاده به قول فرمانده نیروی انتظامی یک افسر میدانی است که بیشتر سعی در ایجاد ساختارهای نوین در بدنه نیروی انتظامی دارد؛ به طوری که حضور 8 ساله او در یگان ویژه نیروی انتظامی کشور به تهیه و ساخت برخی تجهیزات دفاعی برای پلیس انجامید. پس از آن به پلیس پیشگیری و ساماندهی کلانتری‌ها و کنترل مناطق آلوده رفت و در آنجا هم کارها را با جدیت پیگیری کرد.

این‌طور که از فحوای کلام فرمانده جدید نیروی انتظامی تهران بزرگ برمی‌آید، او هم استمرار طرح امنیت اجتماعی و در شاکله آن برخورد با سوداگران مرگ را در دستور کار خود دارد و یکی از اولویت‌های کاری‌اش احترام گذاشتن ماموران انتظامی به مردم است.

این نگرش از سوی فرمانده جدید این نیرو موجب شده است تا کسانی که دغدغه عدم برخورد با اراذل و اوباش و سوداگران مرگ را دارند، آسوده‌خاطر بمانند... .

باید منتظر اخبار بیشتر از سردار رجب‌زاده بود؛ کسی که به اتاقی قدم گذاشته که همیشه خبرساز بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها