از دور - از نزدیک

تعطیلات کاملا الماسی‌

آسوشیتدپرس: احتمالا خوش‌ترین خاطرات زندگی یک معلم بازنشسته می‌تواند دیدن دانش‌آموزان پیشین باشد؛ اما اگر آموزگار بازنشسته‌ای روزی یک الماس 5/4 قیراطی پیدا کند، چگونه روزی برای او خواهد بود؟ ریچارد بورک، معلم بازنشسته دبیرستان و مربی فعلی گلف، وقتی در تعطیلات آخر هفته در حال کند و کاو در پارک ویژه جستجو برای الماس در شهر کوچکی در ایالت آرکانزاس بود، یک الماس سفید پیدا کرد. این مرد همراه همسرش برای یافتن فسیل به ایالت کلرادو رفته بودند و وقتی ناامید در حال بازگشت بودند، در جستجوهایشان در ایالت آرکانزاس به این گنج کوچک دست یافتند. می‌گویند این ششصد و دوازدهمین قطعه الماس پیدا شده در این منطقه از اول امسال است. این پارک برای جستجوی الماس اختصاص یافته و بزرگ‌ترین الماسی که تاکنون در اینجا یافت شده، یک قطعه الماس 16 قیراطی است.
کد خبر: ۲۰۵۲۳۶

وقتی دنیا خیلی وارونه می‌شود

اشپیگل: در این دنیایی که همین جورش هم وارونه وارونه است، خانه وارونه هم ساخته شد. البته وقتی با کل خبر مواجه شویم، می‌بینیم ماجرا خیلی فراتر از این حرف‌هاست. این خانه وارونه بخشی از پروژه دنیای وارونه است که قرار است درهای آن بزودی به روی بازدیدکنندگان باز شود. با ورود به این خانه، همه آن چیزهایی که باید روی زمین قرار داشته باشد، روی سقف قرار دارد و همه آنچه انتظار دارید روی سقف باشد، از زمین سبز شده و بیرون آمده است. سازندگان این خانه  که در جزیره‌ای در شمال آلمان ساخته شده  قصد دارند این امکان را به بازدیدکنندگان بدهند تا تصویر کاملی از دنیای وارونه داشته باشند.

حکم عجیب آمریکایی‌

آسوشیتدپرس: (شما محکوم می‌شوید به گوش کردن نصیحت یک کودک 6 ساله!) یک قاضی آمریکایی با بریدن این حکم عجیب برای یک دزد اظهار کرد: این آخرین شانس اوست تا شاید دیگر دزدی نکند! البته این محکوم میشیگانی، مجبور است طی همین حکم ضمن گذراندن 7 ماه حبس، هر روز این جمله را بر بازوها و دست‌هایش بنویسد: «بابا، دزدی نکن»! قاضی پاملالایت ود بعد از شنیدن حرف‌های این سارق 27 ساله‌ درباره پسر 6 ساله‌اش، افزود: می‌توانید این جمله را بنویسید یا تایپ کنید، ختم جلسه!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها