انتقاد از عملکرد داوران لیگ برتر، این بار در حالی به اوج خود رسید که هنوز تعداد بازی تیم‌ها از 4 یا 5 بازی هم نگذشته بود. این موج آنقدر پرقدرت بود که رئیس کمیته داوران را در پایان هفته چهارم، مجبور به عذرخواهی کرد؛ اما درست در روزهایی که عنایت در ایران نبود، باز هم شاهد اشتباهات فاحشی از سوی برخی داوران نام‌آشنا بودیم؛ اشتباهاتی که کمیته داوران را تا مرز تغییر رئیس آن پیش برد. بد نیست نظر برخی کارشناسان مطرح داوری را درباره عملکرد داوران ایرانی در هفته‌های ابتدایی لیگ هشتم بخوانیم:
کد خبر: ۲۰۴۹۵۲
هوشنگ‌ نصیرزاده: 

با جوی که این روزها علیه مسعود مرادی به وجود آمده، زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد داوران نیست؛ چراکه متاسفانه نمره بد یک داور به طور غیرمنطقی قادر است کارنامه تمام داوران را تحت تاثیر قرار دهد. با وجود این، من عملکرد داوران را در شروع لیگ هشتم خوب ارزیابی می‌کنم.

پرویز سیار: 

نمی‌توانم عملکرد داوران را جمعی ارزیابی کنم. به داوران باید تک‌تک نمره داد؛ چراکه هرکس مسوول عملکرد خودش است؛ اما اگر قرار باشد نظرم را درباره کار داوران در لیگ هشتم بگویم، به آنها نمره ضعیف می‌دهم؛ چون در مجموع قضاوت‌هایشان خوب نبود.

رضا غیاثی: 

برخی هفته‌ها مثل همین هفته هفتم قضاوت‌ها خوب بوده و برخی هفته‌ها مثل روزهای سوم و چهارم لیگ، داوران عملکرد پراشتباهی داشتند. با این نوسان که در شروع لیگ هشتم شاهد آن بودیم، به عملکرد داوران نمره متوسط می‌دهم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها