شرکت ایسوس گوشی هوشمند جدیدی که مجهز به سیستمهای وای فای، 3G، بلوتوث و جی پی اس است را روانه بازار می کند.شرکت ایسوس آخرین مدل گوشی تلفن همراه هوشمند خود Asus P552w را که به پردازشگر 624 مگاهرتزی و ویندوز 6.1 مجهز بوده و قابلیت نصب بسیاری از برنامه های مخصوص تلفن های همراه را نیز دارد، ارائه کرد.
کد خبر: ۲۰۱۲۵۹

این دستگاه می تواند برای دریافت نامه ها و پیغامهای الکترونیکی استفاده شده و همچنین قابلیت استفاده و پردازش فایلهای نوشتاری مایکروسافت (Word, Excel, and PowerPoint) را نیز داراست.

این گوشی هوشمند فاقد صفحه کلید بوده و از طریق یک نمایشگر 2.8 اینچی لمسی می توان به برنامه های مختلف دسترسی پیدا کرد. این نمایشگر تحت Glide فعال بوده و کاربر می تواند عملیات مختلفی مانند زوم کردن، انتخاب و حرکت دادن را با اشاره سر انگشت انجام دهد.

P552w به سیستمهای بلوتوث، 3G، وای فای، دوربین 2 مگاپیکسلی و کارت حافظه میکرو SD مجهز بوده و بیشترین سرعت آن برای دسترسی به شبکه 3.6 مگابایت بر ثانیه ذکر شده است. همچنین سیستم جی پی اس این دستگاه نیز برای آدرس دهی بیشتر با برنامه نقشه های گوگل در ارتباط نزدیک خواهد بود.

بر اساس گزارش Informationweek، شرکت ایسوس تا به حال هیچگونه اطلاعاتی مبنی بر قیمت و زمان ارائه این دستگاه کوچک و کم وزن اعلام نکرده است.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها