جام‌جم آنلاین: سارا پالین، معاون نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هنوز شایعه بارداری خودش را پشت سر نگذاشته که دختر 17 ساله‌اش به داشتن رابطه نامشروع متهم شده است. روزنامه انگلیسی تایمز دیروز به اشاره به باردار بودن بریستول، دختر پالین این مساله را مایه دردسر حزب جمهوریخواه دانست. ستاد انتخاباتی مک‌کین به نیابت از پالین اعلام کرده بریستول قصد ندارد بچه‌اش را سقط کند و قصد ازدواج با پدر فرزنش را دارد.
کد خبر: ۱۹۹۷۷۲

تاکید بر حق بازگشت آوارگان‌

جام‌جم آنلاین: اسماعیل هنیه، نخست‌وزیر برکنار شده حاکمیت خودگردان فلسطینی روز گذشته تاکید کرد حق بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه‌شان غیرقابل چشم‌پوشی یا چانه‌زنی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هنیه روز گذشته موضع اخیر محمود عباس، ریاست تشکیلات خودگردان فلسطینی درباره آوارگان را محکوم کرد. عباس گفته در حال رایزنی با اشغالگران در خصوص مشخص شدن تعداد آوارگانی است که می‌توانند پس از تشکیل کشور فلسطین به موطن‌شان بازگردند.

ریاکاری آمریکایی‌

جام‌جم آنلاین:نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روزگذشته از بنای یادبود قربانیان نخستین حمله اتمی جهان در هیروشیمای ژاپن دیدار کرد.

جام‌جم آنلاین: به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ پلوسی که برای شرکت در گردهمایی دو روزه قانونگذاران گروه8 به ژاپن رفته عالی‌ترین مقام آمریکایی است که از این بنا دیدار کرده است. او در حالی دسته گلی نثار قربانیان بمباران اتمی هیروشما کرد که بمب‌افکن‌های آمریکایی عامل بمباران این شهر بودند.

اشتباهات فاحش غرب‌

جام‌جم آنلاین: گرهارد شرودر، صدراعظم سابق آلمان با انتقاد شدید از اشتباهات غرب در مورد بحران قفقاز از عملکرد کرملین در قبال گرجستان دفاع کرد.

به گزارش هفته‌نامه آلمانی اشپیگل، شرودر با تاکید بر این که روسیه به دلیل حضور آمریکا در شرق اروپا خود را محاصره شده می‌پندارد موضع‌گیری اروپا در قبال روسیه را نکوهش کرد.

وی مواضع غرب در مورد سامانه دفاع موشکی آمریکا در شرق اروپا و به رسمیت شناختن استقلال کوزوو را نمونه‌ای از این مواضع اشتباه خواند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها