براده‌ها

خرید 50 میلیونی کتاب‌های دینی‌

فارس: سازمان تبلیغات اسلامی 50 میلیون تومان به خرید کتاب‌های دینی برای داوری در سومین جشنواره کتاب دین اختصاص داده است. جشنواره کتاب دین اردیبهشت سال آینده در حوزه‌های علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، کلام، فلسفه، عرفان و اخلاق اسلامی، تاریخ، فرهنگ و تمدن اسلامی، دین و علوم انسانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۲۵۸۳

برگزاری جشنواره هنرجوان

ایرنا: به مناسبت فرا رسیدن سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهارمین جشنواره هنر جوان در 6 رشته هنرهای تجسمی برگزار می‌شود. امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی و جشن‌های شعبانیه از جمله موضوعات این جشنواره است که نمایشگاه آثار برگزیده آن 14 آبان در حوزه هنری برپا می‌شود.

طعم دانایی با 200 نمایشگاه کتاب‌

جام‌جم: همزمان با بعثت نبی مکرم اسلام (ص)‌، 200نمایشگاه کتاب با عنوان طعم دانایی و 500 مسابقه کتابخوانی با نام «بخوان» در استان تهران گشایش یافت.  نمایشگاه‌های یاد شده در 22 منطقه  تهران و 12 شهرستان استان تهران به مدت یک هفته، پذیرای بازدیدکنندگان است.

درگذشت پایه‌گذار مکتب ایرانشهر

ایسنا: علی مطیع، هنرمند نگارگر صبح روز گذشته در  92 سالگی در آمریکا از دنیا رفت. این هنرمند نگارگر در سال 1295 در تهران متولد شده بود و تنها بازمانده هنرآموزان و استادان برجسته مدرسه صنایع مستظرفه به‌شمار می‌رفت. آثار این هنرمند هم‌اکنون در موزه هنرهای معاصر تهران و موزه هنرهای ملی نگهداری می‌شود که اثر معراج پیامبر (ص) از آن جمله است.

نمایشگاه عینیت و ذهنیت‌

جام‌جم: «عینیت و ذهنیت» عنوان نمایشگاهی است که از 14 تا 21 مرداد در نگارخانه خارک برپا می‌شود. این نمایشگاه، نتیجه تلاش شاگردان علی رئیس شقاقی و رسول اولیازاده، عکاسان پیشکسوت کشورمان است.

برپایی کارگاه‌های هنری

جام‌جم: کارگاه‌های تخصصی هنری در جهت نخستین جشنواره هنرهای تجسمی شهر با حضور برگزیدگان این جشنواره از امروز در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برپا می‌شود. با برپایی این نمایشگاه، آثار برگزیده این جشنواره در 4 بخش نقاشی، عکاسی، تصویرسازی و کاریکاتور، زیر نظر استادان هر رشته برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها