از سوی رژیم صهیونیستی صورت گرفت

تهدید نصرالله و قنطار به ترور

رژیم صهیونیستی پس از شکست بزرگ در تبادل اسرا با حزب الله،علاوه بر تهدید تلفنی مردم لبنان،دبیرکل حزب الله و سمیر قنطار را نیز تهدید به ترور کرد.
کد خبر: ۱۸۹۳۶۸

 به گزارش خبرگزاری مهر، «آوی دیختر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر بحران داخلی اسرائیل و شکست این رژیم در برابر حزب الله لبنان ادعا کرد؛ اسرائیل در صورتی که تصمیم بگیرد سید حسن نصرالله را ترور کند؛ راه انجام آن را نیز خواهد یافت.

«دیختر» تهدیدهای خود اعلام کرد که اگر سمیر قنطار به مقاومت ادامه دهد؛ اسرائیل وی را همچون "شیخ احمد یاسین رمضان" رهبر حماس که پیش از ترور دو بار از زندان آزاد شد، یک هدف قلمداد و وی را ترور خواهد کرد.

لازم به ذکر است پس از پیروزی اخیر مقاومت لبنان، صدها لبنانی تماسهای تلفنی تهدید آمیزی دریافت کرده اند که فردی دراین پیامها درباره همبستگی با حزب الله هشدار داده است. این پیام ها با عبارت "این اسرائیل است" آغاز شده اند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین از دولت و رسانه های گروهی این رژیم خواست که به موضوع گلعاد شالیت نپردازند تا ضررهای مترتب بر آن از بین برود.

وی مدعی شد: حزن و اندوه اسرائیل در قرارداد تبادل اسرا با حزب الله با گذشت زمان از بین خواهد رفت.

ادعاهای «دیختر» در حالی مطرح می شود که سمیر قنطار قدیمی ترین اسیر لبنانی که روز چهارشنبه پس از 30 سال اسارت، در جریان تبادل اسرا با اسرائیل آزاد شد؛ اعلام کرده است که به مقاومت ادامه خواهد داد.

قرارداد اخیر تبادل اسرا میان اسرائیل و حزب الله که پیروزی دیگری را برای لبنان رقم زد؛ به اندازه ای واکنش در بر داشته است که روزنامه "واکیت" ترکیه با انتشار نتایج نظرسنجی مرکز سابان اعلام کرد: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان محبوب ترین رهبر عربی است. بشار اسد و محمود احمدی نژاد رؤسای جمهور سوریه و ایران به ترتیب در رتبه های بعدی به عنوان محبوب ترین رهبران دنیا به شمار می روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها