برای چندمین بار اعلام شد

حذف نمره از مقطع ابتدایی

گروه جامعه: دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش گفت:‌ با اجرای طرح ارزشیابی توصیفی (کیفی) از سال 89 ‌ 88 در تمامی مدارس کشور، نمره از مقطع ابتدایی حذف می‌شود. به گزارش مهر، در جلسه 769 شورای عالی آموزش و پرورش که با حضور وزیر و دیگر اعضای آن تشکیل شد، شورای عالی آموزش و پرورش با اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در سال تحصیلی 89 88 در تمامی مدارس ابتدایی کشور موافقت کرد.
کد خبر: ۱۸۷۷۴۸
مهندس نوید، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره مصوبات این شورا گفت: طرح ارزشیابی توصیفی (کیفی) دوره ابتدایی در سال تحصیلی 88 - 87 در آن دسته از مدارس که شرایط و امکانات لازم را دارند، اجرا می‌شود و پس از رفع نارسایی‌های موجود از سال تحصیلی 89 - 88 در تمامی مدارس ابتدایی کشور با رعایت مواردی، اجرایی می‌‌شود و در این صورت نمره حذف خواهد شد.

وی افزود: با اجرای تدریجی این طرح طی 5 سال از سال تحصیلی 89 - 88 ابتدا پایه اول ابتدایی و در سنوات بعد به ترتیب در دیگر پایه‌ها به طور کامل تحت پوشش قرار می‌گیرند و پایه‌های چهارم و پنجم مدارسی که تاکنون مجری طرح بوده‌اند به ترتیب از سال تحصیلی آینده مشمول اجرای آن خواهند بود و پژوهشگاه آموزش و پرورش موظف است ضمن بررسی نتایج اجرای طرح در پایه‌های چهارم و پنجم پیشنهادهای لازم را برای اصلاح طرح به شورای عالی ارائه کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها