صدا در صدا

در مکتب وحی

رادیو قرآن: برنامه در مکتب وحی به شرح و تفسیر آیات قرآن کریم می‌پردازد که ساعت 15 می‌توانید به کارشناسی آیت‌الله مکارم شیرازی و شجاعی بشنوید. معرفی شخصیت‌ها، قاریان و خادمان ممتاز قرآنی و فعالیت‌های آنها هم ساعت 30/18 در برنامه گفتگوی قرآنی به کارشناسی مجید زکی‌لو پخش می‌شود.
کد خبر: ۱۸۷۰۵۴

انتخاب اسوه و الگو

رادیو معارف: سخنرانی با موضوع انتخاب اسوه و الگو موضوع برنامه بر بال سخن است که ساعت 30/11 به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان پخش می‌شود، در مکتب وحی برنامه دیگری است که به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ساعت 20/18 به تفسیر قرآن کریم می‌پردازد.

فرهنگ مالیاتی کشور

رادیو فرهنگ: برنامه زنده «جامعه ایران» امروز ساعت 7 صبح درباره فرهنگ مالیاتی کشور، با حضور کارشناسی مسوولان مالیاتی کشور پخش می‌شود. برنامه مدرسه تعاون هم به کارشناسی مهندس عبدالرضا سروری درباره هیات‌های موسس تعاونی‌ها بحث می‌کند، گفتگو باسیدیحیی یثربی نویسنده و محقق، درباره عقلانیت و الهیات موضوع برنامه و خدایی که در این نزدیکی است که ساعت 30/8 بشنوید. صدای طبیعت هم برنامه دیگری است که به بررسی موضوع اسیدی شدن آب اقیانوس‌ها و نقش انسان در این اسیدی شدن و راهکارهای جلوگیری از این قضیه می‌پردازد که با حضور دکتر پیمان اقتصادی، مدیر گروه علوم زیست‌ دریایی مرکز ملی اقیانوس‌شناسی ساعت 12 پخش می‌شود.

بررسی شرکت‌های پتروشیمی‌

رادیو تجارت: احمد جمالی، مدیر کل مرکز سرمایه‌گذاری‌های خارجی امروز ساعت 11 در برنامه امید ایران حضور دارد و به بررسی مسائل اقتصادی تجاری روز می‌پردازد. برنامه به سوی توسعه هم امروز ساعت 35/11 به بررسی شرکت‌های پتروشیمی در بورس براساس اصل 44 قانون اساسی می‌پردازد که به کارشناسی دکتر زرگانی‌نژاد و دکتر غلامحسین دوانی عضو جامعه حسابداران رسمی کشور و پوریا‌نسب پخش می‌شود .سرمایه فردا برنامه دیگری است که به بررسی موضوع بانک، بیمه و آخرین تحولات بورس کشور می‌پردازد. حسینی‌مقدم، کارشناس بورس و اوراق بهادار مهمان این برنامه است.

معضل پارکینگ در تهران‌

رادیو تهران: برنامه بحث روز امروز ساعت 30/13 با حضور کاشانی معاونت شهرداری تهران و خادم‌الاسلام، مدیر عامل سازمان ترافیک شهرداری تهران به بررسی مشکلات پارکینگ در تهران می‌پردازد . سلام همسایه برنامه دیگری است که با توجه به بررسی مشکلات شهرستان‌های حاشیه تهران و ارائه گزارش‌هایی در این خصوص با مسوولان و صاحبنظران مربوط گفتگو می‌کند که ساعت 15 می‌توانید بشنوید.

پیشگیری از آلزایمر

رادیو سلامت: دکتر سعید قزوینیان، متخصص مغز و اعصاب ساعت 15/8 در برنامه «فراسو» درباره پیشگیری از آلزایمر بحث می‌کند. در برنامه «صدای مشاور» هم دکتر پیوندی، متخصص گوش، گلو و بینی درباره موضوع خونریزی از بینی گفتگو می‌کند.

وضع کنونی چهل ستون

رادیو گفتگو: بررسی کتاب، هر چه باشد آنچه گویند شش تفکر، اثر مارتین هایدگر موضوع برنامه اندیشه‌های روبه‌رو است که ساعت 45/22 پخش می‌شود.

اتاق اندیشه برنامه دیگری است که به انعکاس گزارش سخنرانی چارلز ملویل، استاد دانشگاه کمبریج و احمد وکیلیان و قدمعلی سرایی در همایش بزرگداشت فردوسی می‌پردازد، که ساعت 23 امشب می‌توانید بشنوید. برنامه شگفتی‌ها هم ساعت 45/23 به بررسی تاریخچه و وضع کنونی چهل ستون از بناهای روزگار شاه‌عباس اول می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها