یورو 2008: مارکو فان باستن و بازیکنانش اعلام کردند در مسابقه دوم مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا، از تیم روسیه حمایت خواهند کرد. فان درسار، دروازه‌بان تیم هلند گفت: هیدینک اطلاعات خوبی درباره تیم ما داشت و با استفاده از آن، شاگردانش ما را مغلوب کردند. حالا ما از او که هموطن‌مان است، حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۱۸۴۵۳۰

رافائل فان درفارت هم گفت: روسیه تیمی شایسته و با انگیزه است که مربی بسیار آگاهی دارد. دوست داریم این تیم به فینال برسد.

ایتالیا عامل ناکامی تونی‌

گل: مطبوعات آلمان در دفاع از لوکا تونی به انتقاد از تیم ملی ایتالیا پرداختند و برنامه‌های این تیم در یورو 2008 را عامل ناکامی تونی قلمداد کردند.

تونی برای بایرن مونیخ در یک فصل 39 گل زد، اما در یورو 2008، حتی یک گل هم به ثمر نرساند. روزنامه بیلد نوشت: تاکتیک‌های منفی ایتالیا، عامل ناکامی تونی بود. چون او تنها مهاجم تیم بود؛ در حالی که در بایرن مونیخ فرانک ریبری و میروسلاو کلوزه توپ‌های کاملی را به او می‌رسانند و تونی مکمل آنهاست.

دونادونی خسارت نمی‌خواهد

یورو 2008: روبرتو دونادونی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در صورت برکناری از سمت خود، پولی از فدراسیون فوتبال ایتالیا نخواهد گرفت. او تا سال 2010 با این فدراسیون قرارداد دارد.

به نوشته روزنامه‌های ایتالیا، فدراسیون فوتبال به او پیشنهاد کرده در صورت رفتنش از تیم ملی، 550 هزار یورو به او بدهد.

اما دونادونی گفت: اگر از تیم ملی بروم، حتی یک پنی هم نخواهم گرفت و به پول فکر نمی‌کنم.

آرشاوین: کار خاصی نکرده‌ام‌

یوفا: آندری آرشاوین، ستاره تیم روسیه می‌گوید؛ پیش از یورو 2008، بازی‌های بهتری از خود نشان داده بود و در این رقابت‌ها، کار معمولی‌اش را انجام می‌دهد.او گفت: پیش از این، بارها و بارها بهتر از یورو 2008 بازی کردم، اما آن بازی‌ها در مقابل این همه چشم نبود و دیده نمی‌شد. من کار معمولی خودم را انجام می‌دهم. گاهی گل می‌زنم و گاهی پاس گل می‌دهم.وقتی بازیکنی در جام جهانی یا جام ملت‌های اروپا بازی خوب گذشته‌اش را نشان دهد، همه به او توجه می‌کنند.

دعای ونگر برای فابرگاس‌

گل: آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال گفت: وقتی بازی اسپانیا و ایتالیا به ضربه‌های پنالتی کشید و فابرگاس پشت توپ قرار گرفت، من از خود بازیکن، عصبی‌تر شده بودم.

ونگر افزود: دعا کردم که توپ فابرگاس گل شود، مسوولیت سنگینی به عهده او بود. زیرا او متخصص زدن پنالتی نیست. حالا هم او و تیم اسپانیا برای بازی مقابل روسیه، اعتماد به نفس خوبی دارند. البته این روسیه با روسیه روز اول تفاوت زیادی دارد و تیمی است که هلند مدعی قهرمانی را حذف کرد.

نادال تماشاگر بازی اسپانیا

میرور: رافائل نادال، تنیس‌باز شماره 2 جهان از مسوولان رقابت‌های تنیس ویمبلدون خواست زمان مسابقه‌اش مقابل گولبس از لتونی را جلو بیندازند تا او بتواند بموقع مسابقه اسپانیا و روسیه در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2008 را تماشا کند. فاتح رقابت‌های تنیس آزاد فرانسه گفت: امیدوارم مثل هر اسپانیایی دیگر این مسابقه را تماشا کنم. مسابقه قبلی، مرا عصبانی کرده بود، زیرا می‌دیدم کار به ضربه‌های پنالتی کشیده شده، اما وقتی اسپانیا برد، من و دوستانم از خوشحالی از جایمان پریدیم و شادی کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها