رادیو قرآن: از مهم‌ترین موضوعات ارکان خانواده بحث آیین همسرداری است که در برنامه امروز «زندگی با قرآن» ساعت 9 صبح به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین جان‌نثاری بررسی می‌شود. «با حافظان وحی» دیگر برنامه‌ای است که فرداشب ساعت 20 به آموزش حفظ قرآن کریم برای علاقه‌مندان اختصاص دارد که به کارشناسی محمدمهدی بحرالعلوم می‌توانید بشنوید.
کد خبر: ۱۸۰۴۳۶
 

شرحی بر صحیفه سجادیه

رادیو معارف: امروز ساعت 15/17 در برنامه «فقه‌ آفتاب» درس خارج فقه حضرت امام‌ خمینی‌(ره)‌ بررسی می‌شود، همچنین برنامه «صحیفه سعادت» شرحی بر صحیفه سجادیه امام سجاد(ع)‌ است که ساعت 15/18 به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین لطیفی پخش می‌شود.

از نقاشی کودکان بشنوید

رادیو ایران: در برنامه «پژواک» عباس فتوحی، مدرس دانشگاه حضور دارد و درخصوص نقاشی کودکان گفتگو می‌کند که ساعت 30/12 می‌توانید شنونده این برنامه باشید.

معرفی اتاق‌های بازرگانی اسلامی

رادیو تجارت:‌ برنامه «فراسو»‌به معرفی اتاق‌های بازرگانی اسلامی و خدماتی که به بازرگانان و تجار ارائه می‌کند اختصاص دارد و ساعت 15/13 با حضور کرباسی، مدیر کل اتاق‌های بازرگانی اسلامی پخش می‌شود. «دست نامرئی» برنامه دیگری است که فردا ساعت 15/10 درباره تحولات تجاری و اقتصادی در هفته گذشته، سخاوت در تجارت، بازارهای سنتی کشور و تاریخچه پول و بانک در ایران باستان گفتگو می‌کند. این برنامه را با حضور کورش سلیمانی وکیل پایه یک دادگستری، علی تهران‌وند کارشناس ارشد اقتصاد، دکتر اسماعیل محمدی و سعید سلیمانی می‌توانید بشنوید.

 شایعه سازی و شایعه پراکنی

رادیو تهران: ارتباط تلفنی با دکتر نوپرست مدیر کل پیشگیری از معلولین در سازمان بهزیستی کشور درباره نکات و جنبه‌های پیشگیری از معلولیت و بررسی جنبه‌های مثبت معلولین را در برنامه زنده «صبح تهران» ساعت 7 صبح می‌توانید بشنوید.

در برنامه «آبی، قرمز، سفید» بحث شایعه‌سازی و شایعه پرانی و تاثیر آن بر افکار عمومی مطرح می‌شود که ساعت 9 صبح می‌شنوید. «چهاردیواری» برنامه دیگری است که امروز ساعت 30/10 به‌ طور مستقیم از فرهنگسرای بهمن پخش می‌شود و شامل بخش گردشی، معرفی مکان گردشگری،  آماده‌سازی غذای مسافرتی و... است.

موضوع خانواده شاد

رادیو سلامت: موضوع پیشگیری از عوارض بیماری‌های غده تیروئید را امروز ساعت 15/8 در برنامه «فراسو» بشنوید که به کارشناسی دکتر حمید‌رضا آقایی، فوق‌ تخصص غدد و متابولیسم پخش می‌شود.

دکتر سازگاری (متخصص ارتوپد)‌ هم ساعت 11 در برنامه «صدای مشاور» درخصوص موضوع آرتروز بحث می‌کند، «رز سفید» برنامه دیگری است که فردا ساعت 10 صبح به کارشناسی دکتر حسین ابراهیمی مقدم (روان‌شناس)‌ به موضوع خانواده شاد می‌پردازد. ساعت 30/10 هم دکتر دباغی به پرسش‌های معتادان پاسخ می‌دهد.

آسیب‌شناسی شعر جوان

رادیو گفتگو:‌ در برنامه «گذار جهانی» موضوع توسعه اقتصادی و جهانی شدن ساعت 23 به کارشناسی رجبعلی مزروعی و سعید لیلاز بررسی می‌شود. «اتاق شعر» برنامه دیگری است که موضوع آسیب‌شناسی شعر جوان امروز در ایران را به کارشناسی محمود سجادی مورد بررسی قرار می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها