
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، نخستین جشنواره ملی هنری نسل امید با شعار محوری «برای ایران جوان» و با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری، برگزیدگان خود را در سطح ملی شناخت.
در این رویداد بزرگ هنری، دو بانوی هنرمند استان خوش درخشیدند و خدیجه مظلوم موفق به رتبه اول بخش موشنگرافی و فرشته محمدی حائز رتبه سوم بخش داستانک شدند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد