
به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی، با اشاره به آغاز فصل سرما و بارندگیها اظهار داشت: مرکز مدیریت راههای همدان با ۲۶۰ خط مستقیم به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات هموطنان گرامی میباشد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان همدان افزود: طی ۹ ماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار تماس در حوزه های راهداری،حمل ونقل و رانندگان از طریق سامانههای ۱۴۱ در مرکز مدیریت راههای همدان پاسخ داده شده است.
وی ادامه داد: این مرکز با استفاده از تکنولوژیهای نوین و بهرهگیری از کارشناسان مجرب تلاش میکند تا اطلاعات بهروز و دقیقی را در اختیار رانندگان و مسافران قرار دهد. پاسخگویی سریع و مؤثر به سوالات و درخواستهای شهروندان از اولویتهای اصلی این مرکز میباشد.
️آهکی تأکید کرد: اطلاعرسانی صحیح و بهموقع درباره وضعیت جادهها، حوادث رانندگی و شرایط جوی از مهمترین وظایف مرکز مدیریت راههای همدان است. این مرکز با همکاری سایر نهادهای مرتبط، به طور مداوم در حال ارتقاء کیفیت خدمات خود میباشد تا ایمنی و راحتی مسافران تضمین شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد