سفر یک میلیون و ۳۴۰ هزار گردشگر به سرعین

فرماندار سرعین از ورود یک میلیون و ۳۴۰ هزار گردشگر به این شهر توریستی از ۱۰ شهریورماه تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۲۸

سفر یک میلیون و ۳۴۰ هزار گردشگر به سرعین

به گزارش جام جم آنلاین،باقر باقرزاده گفت: امسال به لحاظ مدرن‌سازی آبدرمانی‌ها، افتتاح چندین مجتمع اقامتی هتل و هتل آپارتمان به‌ویژه پل مجتمع گردشگری ورگه سران سرعین حضور گردشگران با افزایش چشمگیری مواجه شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه سه مجتمع موج‌های آبی و هتل‌های پنج ستاره در حال احداث و تکمیل است انتظار می‌رود حضور گردشگران در سال‌های آتی رشد مضاعف داشته باشد.
فرماندار سرعین اظهار کرد: در راستای افزایش مدت ماندگاری و تلاش برای جلب رضایت‌مندی گردشگران باید تمهیدات لازم در خصوص توسعه زیرساخت‌های گردشگری اتخاذ شود که برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای این امر با حمایت استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شده و امیدواریم به لحاظ ضرورت، اجرای این برنامه‌ها در اولویت قرار بگیرد.
باقرزاده از تکمیل زنجیره گردشگری همه فصلی این شهرستان توریستی خبر داد و گفت: زیرساخت‌های گردشگری سرعین روز به روز تقویت شده و خدمات ارائه شده به گردشگران و مسافران داخلی و خارجی در تمام فصول سال مطلوب‌تر خواهد شد.
وی همچنین به آماده بودن مجتمع‌های اقامتی، آبدرمانی‌ها، پل، ابنیه گردشگری و روستا‌های هدف گردشگری این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اشاره کرد و افزود: پل سه طبقه ورگه سحران سرعین افتتاح و زمینه رونق بیش از پیش بخش صنعت گردشگری این شهرستان را فراهم کرده است.
فرماندار سرعین گفت: با تکمیل زیرساخت‌های گردشگری، تقویت و بهسازی جاده‌ها و احداث هتل‌های پنج ستاره در تمام فصول شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگراندر سرعین خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها